Wikia

GTA Wiki

Monster Truck

5528stron na
tej wiki
Dyskusja0
POJAZD
Monster Truck
Monster
Monster (SA - 2)
Występuje w
GTA San Andreas
GTA Advance
Typ monster truck
Tuning brak
Wartość pojazdu $3 266 (A)
Zobacz Liberator

Disambig Może chodziło Ci o misję "Potwór (ang. Monster)" w GTA San Andreas?

Monster Truck – pojazd typu monster truck, występujący w Grand Theft Auto: San Andreas (jako Monster) i Grand Theft Auto Advance.

Prowadzenie Monstera jest jednym z najlepszych w grze, ponieważ ma funkcję skrętu wszystkimi kołami. Jest to duża zaleta, jeżeli chodzi o ostre zakręty. Monster jest bardzo dobry w jeździe terenowej. Występuje w trzech wariantach:

  • "monster" - jedyny wariant, który może występować w kilku kolorach. Przypomina Chevroleta S-10 (1994-2004), przód przypomina przód Forda F-Series (1997-2003).
  • "monstera" - ma specjalny malunek flagi USA, czasami posiada spoiler. Przypomina Forda F-Series trzeciej generacji.
  • "monsterb" - przerobione Yosemite, posiadające specjalny, niebiesko-biało-czerwony malunek i spoiler.

Występowanie Edytuj

  • Na polu kempingowym obok skrzyżowania na Flint w Flint County (wersja "monster").
  • Na parkingu obok Los Santos Forum w East Beach, Los Santos po ukończeniu misji na stadionie (Tor 8-ka) (wersja "monstera").
  • Pod Michelle's Auto Repair w Śródmieściu, San Fierro, jeśli gracz randkuje z Michelle Cannes (wersja "monsterb", otwarty, gdy poziom postępów z nią wyniesie 50%).
  • Po wyeksportowaniu pięciu aut z pierwszej listy można go zaimportować w czwartki z Easter Basin (koszt $32 000).
  • Wersję "monstera" można uzyskać poprzez wpisanie kodu monstermash.
  • Występuje podczas pierwszej misji dla Mike'a Toreno (wersja "monster").

Ciekawostki Edytuj

  • Kiedy włączymy napęd na cztery koła, a potem skręcając uderzymy tylnym kołem o ścianę, nasz pojazd zostanie odrzucony o kilka metrów (działa tylko podczas jazdy do przodu).
  • Chociaż monster posiada masywne osie między kołami, są one jedynie pustą teksturą i z łatwością przenikają przez takie obiekty jak barierka, czy nawet motocykl.
  • Czasami wjeżdżając na inny pojazd jadący w tym samym kierunku, co my, możemy wyrzucić go w górę na kilkadziesiąt metrów.
  • Monsterb może czasami pojawić się nawet, kiedy Michelle nie ma w domu.

Więcej od Wikii

Losowa wiki