Momma's Boy – misja w The Ballad of Gay Tony, pierwsza dla Adriany Lopez.

Solucja Edytuj

Pani Lopez, matka Luisa, nieco się zadłużyła - naszym zadaniem jest spłacenie długów wykonując polecenie niejakiego Santo. Po wyjściu z domu podążamy za nim, aż do pewnego budynku. Schodzimy tam na dół. Przeciwko nam, po kolei, staje trzech przeciwników - korzystając ze wskazówek z ekranu, wygrywamy dwie pierwsze walki, trzecią przegrywamy - gdy pasek zdrowia spadnie poniżej 50%, używamy odpowiedniego przycisku (E na PC, PS2 L1 na PS3, LB na Xbox 360) aby upaść. Możemy także wygrać walkę (musimy to zrobić, aby ukończyć misję w 100%). Po wygranej walce Santo się zdenerwuje - musimy go zabić. Po przegranej walce misja zakończy się.

Ciekawostki Edytuj

  • Nieważne czy gracz wygra trzecią walkę czy ją przegra, po zaliczeniu misji matka Luisa i tak będzie niezadowolona.
  • Gracz nie będzie mógł używać telefonu Luisa podczas walk w klatce.
  • Z powodu tego, że wygranie ostatniej walki jest wymagane do ukończenia misji w 100%, śmierć Santo jest prawdopodobnie kanoniczna.

Galeria Edytuj

Przykładowe przejście misji

EN Wykonanie: GTA Series Videos PC
Poczekaj, aż strona się załaduje.

Misje w Grand Theft Auto IV: The Ballad of Gay Tony
Poprzednia: Momma's Boy Następna:
Anthony Prince (TBGT - HUD) I luv L.C. Adriana Lopez (TBGT - HUD) Corner Kids