Wikia

GTA Wiki

Moje dziwki nie ćpają!

5472strony na
tej wiki
Dyskusja0
MISJA
Moje dziwki nie ćpają!
(ang. Don't Spank Ma Bitch Up)
Moje dziwki nie ćpają! (2)
Claude zabija dilera
Gra Grand Theft Auto III
Dla Luigi Goterelli (III - HUD) Luigi Goterelli
Lokalizacja klub U Luigiego w dzielnicy Czerwonych Świateł,
Portland, Liberty City
Cel zabicie dilera,
dostarczenie jego samochodu do garażu Luigiego
Nagroda $4 000
Wymagania Dziewczynki Luigiego
Odblokowuje Wożąc pannę Misty
Niezaliczenie zniszczenie lub odwrócenie od góry kołami pojazdu dilera

Moje dziwki nie ćpają! – druga misja, jaką otrzymujemy od Luigiego Goterellego w Grand Theft Auto III.

Solucja Edytuj

Na rynku pojawił się nowy towar — SPANK. Jeden z dilerów zaczął rozprowadzać go między dziewczynami Luigiego, dlatego Luigi chce, abyśmy pozbyli się go, a w ramach rekompensaty przywieźli mu jego samochód. Najpierw, podnosimy wskazany kij bejsbolowy, a następnie jedziemy do Portland Harbor i albo rozjeżdżamy dilera (możemy rozjechać też prostytutki mu towarzyszące, nie ma to wpływu na misję), albo wysiadamy z naszego samochodu i zabijamy go kijem. Następnie wsiadamy do jego Ogiera, jedziemy go przemalować do warsztatu Pay 'n' Spray (w tej misji przemalowanie jest bezpłatne). Później odwozimy samochód do garażu Luigiego znajdującego się niedaleko szpitala w Portland View.

Ciekawostki Edytuj

  • Pojazd dilera (Ogier) jest domyślnie zamknięty. Gdy gracz będzie próbował do niego wsiąść przed jego zamordowaniem, nie uda mu się to.
  • Jest to jedyna misja w grze, w której Mickey Hamfists się odzywa.
  • Misja ta jest pierwszą misją, w której wymaga się od gracza wizyty w warsztacie Pay 'n' Spray. Jest to najwcześniej występująca misja w trakcie fabuły głównej z gier uniwersum 3D wymagająca wizyty u lakiernika, ex aequo z GTA Advance. W GTA III i Advance jest to trzecia misja, w GTA Vice City - siódma, GTA San Andreas - dziewiąta, GTA Liberty City Stories - piąta, a w GTA Vice City Stories - czwarta.
  • Oryginalna (angielska) nazwa misji jest nawiązaniem do piosenki zespołu Prodigy - Smack My Bitch Up.

Scenariusz Edytuj

Galeria Edytuj

PL Wykonanie: GTAVideoPL PC

Misje w Grand Theft Auto III
Poprzednia: Moje dziwki nie ćpają! Następna:
Luigi Goterelli (III - HUD) Dziewczynki Luigiego Luigi Goterelli (III - HUD) Wożąc pannę Misty

Więcej od Wikii

Losowa wiki