Fandom

GTA Wiki

Mohammad

6799stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
POSTAĆ
Mohammad
Mohammad (IV).jpg
Występuje w
GTA IV
Płeć Mężczyzna
Urodzony w późne lata 70. XX wieku
Dom Liberty City
Narodowość prawdopodobnie arabska
Rodzina żona, sześcioro nieślubnych dzieci
Związki Roman Bellic, Niko Bellic
Pojazdy Roman's Taxi, przerobiony Cavalcade
Biznes Express Car Service
Głos Manish Dayal

Mohammad – postać występująca w Grand Theft Auto IV.

Opis Edytuj

Mohammad to pochodzący z Bliskiego Wschodu taksówkarz pracujący dla Romana Bellica w firmie Express Car Service. Ma około 30 lat. W misjach It's Your Call i Jamaican Heat, Roman rozmawia (a właściwie kłóci się) z Mohammadem przez radiowęzeł – jednak Niko osobiście poznaje go, gdy zacznie mieć możliwość korzystania z darmowych taksówek. Na początku gry podwozi nas przerobionym Esperanto, lecz gdy Roman dostaje odszkodowanie za spaloną siedzibę, Mohammad (ku swojej uciesze) dostaje nową taksówkę, czarnego Cavalcade. Mohammad bardzo nie lubi Niko i często go obraża, gdy ma tylko do tego okazję, gdyż przez niego ma problemy z zarabianiem pieniędzy (Niko jest przewożony za darmo). Bojąc się jednak zwolnienia z pracy, wściekły taksówkarz zawsze go przewozi.

Rodzina Edytuj

Mohammad jest żonaty, ale niezbyt wierny. Mówi Niko, że często zabawia się ze swymi klientkami i że ma sześć nieślubnych dzieci. Mimo tego twierdzi, że kocha swoją żonę, bo ona dla niego gotuje i pierze mu ubrania. Podczas jednej rozmowy z Niko mówi, że niegdyś zajmował się sprzedażą narkotyków. Twierdzi również, że Roman mało mu płaci i źle go traktuje, a Mohammad podjął się tej pracy tylko dla możliwości zabawiania się z klientkami.

Ciekawostki Edytuj

  • Ulubione radiostacje Mohammada to Massive B Soundsystem i Tuff Gong Radio – to te stacje są odtwarzane w jego taksówce.
  • Gdy taksówka zapali się lub zostanie poważnie uszkodzona, Mohammad wysiądzie i ucieknie, a następnie będzie zachowywał się jak zwykły pieszy.
  • Mohammada można zabić, jednak i tak będzie przyjeżdżał po Niko, jeśli tylko gracz zadzwoni do Romana.
  • Jeśli uderzy jego taksówkę, Mohammad wysiądzie z niej i zacznie atakować gracza.

Więcej w Fandom

Losowa wiki