FANDOM

POSTAĆ
Mitch Baker
Mitch Baker (VC)
Występuje w
GTA Vice City
Aka Big
Płeć Mężczyzna
Narodowość Amerykanin
Związki Tommy Vercetti, Kent Paul, Love Fist, Gang Motocyklistów
Pojazdy Angel
Biznes The Greasy Chopper
Głos Lee Majors

„Big” Mitch Baker – postać występująca w Grand Theft Auto: Vice City.

W przeszłości walczył w wojnie w Wietnamie. Za wybicie całej wioski, w której przebywało dużo partyzantów Wietkongu. Został za to odznaczony Medalem Purpurowe Serce. Po wojnie był 13 razy aresztowany za starcia ze służbami porządkowymi.

Mitch jest szefem dla gangu motocyklistów, mającego swoją siedzibę w klubie The Greasy Chopper, w Downtown. Paul Kent próbował załatwić z nim ochronę dla grupy Love Fist, ale ponieważ wdał się w awanturę z gangiem, został wyrzucony z baru. Dlatego Paul prosi Tommy'ego Vercettiego o pomoc. W związku z tym ten wygrywając wyścig na motocyklach i odzyskując motor Mitcha, staje się jednym z członków gangu. Wtedy Mitch obiecał, że będzie ochraniać koncert, jako, że gang motocyklistów pomagają tylko swoim.

Występowanie w misjach Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Słuchając radia V-Rock można usłyszeć że Mitch dzwoni do radia. Przedstawia się jako Big Mitch i każe Lazlowowi puścić porządną muzykę, nazywając go przy tym pobłażliwie „synkiem”. Lazlow ripostuje go poradą, aby założył własną stację twierdząc, że „to przecież nic trudnego”. Jednak po tej rozmowie słychać utwór heavymetalowy (taki jakiego oczekiwał Mitch). Lazlow zrobił to najpewniej obawiając się wizyty Mitcha lub jego znajomych.
Mitch Baker (VC - art)

Artwork Mitcha

Więcej z Fandomu

Losowa wiki