Fandom

GTA Wiki

Misja telefoniczna 5 (Ci cholerni modsi)

6728stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

MISJA
Misja telefoniczna 5 (Ci cholerni modsi) (2).jpg
Protagonista kradnie jeden z wyznaczonych pojazdów
Gra Grand Theft Auto: London, 1969
Dla Charlie
Cel kradzież trzech samochodów Beagle 3
Nagroda £3 500[1], multiplier +1
Wymagania Misja telefoniczna 4
Odblokowuje Misja telefoniczna 6
Niezaliczenie zniszczenie któregoś z pojazdów

Po zakończeniu się misji telefonicznej nr 4 w scenariuszu gry Grand Theft Auto: London, 1969 - Ci cholerni modsi, rozpocznie się misja telefoniczna nr 5.

Solucja Edytuj

Bracia Crisp powiedzieli Haroldowi, aby zrobił to, co każe mu Jack Parkinson. Jack chce dostać trzy samochody Beagle 3 - aby Harold mógł je dać Jackowi, my musimy zdobyć je dla Harolda. Wszystkie trzy samochody stoją na parkingu przy salonie samochodowym w północno-zachodnim Bermondsey. Jedziemy tam i wsiadamy do pojazdu oznaczonego strzałką. Dostaniemy drugi stopień poszukiwań - ogon gubimy w warsztacie lakierniczym, znajdującym się na wschód od salonu. Po zgubieniu policji odstawiamy wóz do garażu w północno-wschodnim Bow. Następnie, wracamy do salonu samochodowego, kradniemy kolejny wóz, gubimy policję i dostawiamy go do Bow. Tak samo robimy z trzecim pojazdem - z tą różnicą, że odstawiamy go do garażu w południowo-wschodnim Chelsea.

Scenariusz Edytuj

Galeria Edytuj

Przykładowe przejście misji Edytuj

Przypisy

  1. £500 za zabranie I pojazdu, £500 za odstawianie go do garażu, £500 za zabranie II pojazdu, £500 za odstawianie go do garażu, £500 za zabranie III pojazdu, £1 000 za dokończenie zadania.

Więcej w Fandom

Losowa wiki