Fandom

GTA Wiki

Misja telefoniczna 2 (Ci cholerni modsi)

6734strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

MISJA
Misja telefoniczna 2 (Ci cholerni modsi) (9).jpg
Protagonista odwozi jedzenie Sidowi Moore'owi
Gra Grand Theft Auto: London, 1969
Dla Charlie
Cel dostarczenie jedzenia Sidneyowi Moore'owi
Nagroda £2 750[1], multiplier +1
Wymagania Misja telefoniczna 1
Odblokowuje Misja telefoniczna 3
Niezaliczenie zniszczenie furgonetki, upływ czasu (1:52), zabicie Sida

Po zakończeniu się misji telefonicznej nr 1 w scenariuszu gry Grand Theft Auto: London, 1969 - Ci cholerni modsi, rozpocznie się misja telefoniczna nr 2.

Solucja Edytuj

Na samym początku odbieramy telefon w budce telefonicznej we wschodnim Westminster. Dowiemy się tam o zadaniu: otóż przyjaciel Jacka Parkinsona - Sidney Moore planuje napad na bank. Harold Cartwright ma zamiar wziąć w nim udział, a więc my w tym celu będziemy musieli zaopiekować się Sidem. Najpierw jedziemy do wschodniego Chelsea i wsiadamy do stojącej tam furgonetki. Włączy się limit czasowy (112 sekund), podczas którego musimy zebrać dla Sida jedzenie, znajdujące się w walizkach w różnych częściach miasta. Pierwsza walizka znajduje się w południowo-zachodnim Camden Town, druga w północnym Camden Town, trzecia w północnym Soho, ostatnia zaś w zachodnim Camden Town. Następnie odwozimy jedzenie Sidowi - czeka na nas w limuzynie, stojącym w północno-wschodnim Hyde Park. Czekamy, aż skończy posiłek, zabieramy resztki i odwozimy je do budynku w północno-zachodnim Bow.

Scenariusz Edytuj

Galeria Edytuj

Przykładowe przejście misji Edytuj

Przypisy

  1. £500 za zabranie furgonetki, £1 000 za zakup poszczególnych artykułów (po £250), £250 za zabranie resztek, £1 000 za dokończenie zadania.

Więcej w Fandom

Losowa wiki