FANDOM

MISJA
Misja telefoniczna 1 (Zabójcza pewność) (11)
Hans Nemesis wysadza się w powietrze
Gra Grand Theft Auto: London, 1969
Dla bracia Albert i Archie Crispowie
Cel udaremnienie planów Hansa Nemesisa
Nagroda £5 250[1], multiplier +1
Niezaliczenie zniszczenie Jamesa Bomba, zniszczenie furgonetki z towarem, śmierć informatora

Po podejściu do wszystkich czterech misji w budkach telefonicznych w scenariuszu gry Grand Theft Auto: London, 1969Zabójcza pewność, rozpocznie się misja telefoniczna nr 1.

Solucja Edytuj

Po podejściu do wszystkich misji, rozpoczynanych przy budkach telefonicznych, dostaniemy wiadomość na pagerze – pracodawca chce, abyśmy ukradli samochód (James Bomb), stojący w północnym Brixton. Gdy tylko tam wsiądziemy, tajne służby wezmą nas ponownie za tajnego agenta Temple'a. Po raz kolejny naszym zadaniem będzie udaremnienie planów Hansa Nemesisa – tym razem planuje on zatruć ładunek herbaty, zmierzający do miasta. Jedziemy do zachodniego Southwark i kradniemy jedną z furgonetek z towarem; uważając na ochronę, odwozimy ją do garażu, aby służby mogły sprawdzić jej zawartość. Zaraz po tym, wracamy do samochodu, stojącego na północ od nas. Zostaniemy poinformowani o kontakcie, pracującym przy załadunku towaru. Powie nam, że większość ludzi Nemesisa za chwilę przejedzie obok nas limuzyną. Wychodzimy na drogę i niszczymy limuzynę, oznaczoną strzałką. Potem po raz kolejny wracamy do samochodu. Dostaniemy informację, że Nemesis znajduje się w parku w południowo-wschodnim Camberwell. Gdy do niego podjedziemy, rozpocznie się monolog Nemesisa, który następnie wysadzi się w powietrze. Uważamy, aby nie znaleźć się w zasięgu wybuchu. Misja zakończona.

Scenariusz Edytuj

Galeria Edytuj

Przykładowe przejście misji Edytuj

Poczekaj, aż strona się załaduje.

Przypisy

  1. £500 za kradzież Jamesa Bomba, £500 za zabranie furgonetki z towarem, £1 000 za odwiezienie jej do garażu, £500 za powrót do pojazdu, £250 za zniszczenie limuzyny, £500 za powrót do pojazdu, £2 000 za dokończenie zadania