Fandom

GTA Wiki

Misja telefoniczna 1 (When We Were Very Small)

6930stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
MISJA
Misja telefoniczna 1 (When We Were Very Small) (6).jpg
Protagonista kradnie ciężarówkę z wybuchowymi ziemniakami
Gra Grand Theft Auto: London, 1961
Dla Harold Cartwright
Cel udaremnienie planów Hansa Nemesisa
Nagroda £4 000[1], multiplier +1
Niezaliczenie upływ czasu (0:10), zniszczenie ciężarówki z ziemniakami, zniszczenie Jug Swkingera, zniszczenie TV Vana

Po podejściu do wszystkich czterech misji w budkach telefonicznych w scenariuszu gry Grand Theft Auto: London, 1961When We Were Very Small, rozpocznie się misja telefoniczna nr 1.

Solucja Edytuj

Pracodawca chce, abyśmy dostarczyli mu Jug Swingera na sześćdziesiąte urodziny jego mamy. Samochód znajduje się w centralnym Westminster – gdy wsiądziemy do niego, tajne służby wezmą nas za tajnego agenta Chambersa i zlecą nam zadanie. Musimy sprawdzić, co knuje Hans Nemesis – jedziemy na plac w zachodnim Southwark. Gdy tam dojedziemy, zaczną do nas strzelać ochroniarze – rozjeżdżamy ich po kolei i kradniemy jedną z ciężarówek z ziemniakami. Odstawiamy ją do garażu we wschodnim Bermondsey. Następnie wracamy do naszego samochodu, zaparkowanego na północ od nas. Musimy powstrzymać Nemesisa – jedziemy do południowo-zachodniego Westminster i podkładamy ładunek wybuchowy do wózka inwalidzkiego. Wracamy do naszego samochodu i podjeżdżamy pod kryjówkę, aby odwrócić uwagę strażników. Na koniec wsiadamy do TV Vana stojącego na tyłach i za pomocą wózka inwalidzkiego wysadzamy kryjówkę w powietrze. Mamy na to 10 sekund.

Scenariusz Edytuj

Galeria Edytuj

Przykładowe przejście misji Edytuj

Przypisy

  1. £500 za zabranie Jug Swingera, £500 za zabranie ciężarówki z ziemniakami, £500 za odstawienie jej do garażu, £500 za zabranie Jug Swingera, £500 za zabranie Jug Swingera po spotkaniu z Grandpą, £500 za wejście do TV Vana, £1 000 za dokończenie zadania.

Więcej w Fandom

Losowa wiki