Fandom

GTA Wiki

Misja telefoniczna 1 (Uśmiech z Chelsea)

6813stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
MISJA
Misja telefoniczna 1 (Uśmiech z Chelsea) (10).jpg
Protagonista rozbraja rakietę balistyczną
Gra Grand Theft Auto: London, 1969
Dla Jack Parkinson
Cel niedopuszczenie do wybuchu rakiety
Nagroda £6 500[1], multiplier +1
Niezaliczenie zniszczenie Jug Swingera, zniszczenie rakiety, zniszczenie któregoś z samochodów z kodami

Po podejściu do wszystkich czterech misji w budkach telefonicznych w scenariuszu gry Grand Theft Auto: London, 1969Uśmiech z Chelsea, rozpocznie się misja telefoniczna nr 1.

Solucja Edytuj

Jack jest wściekły na pewnego człowieka – Endeavora Chambersa, podającego się za tajnego agenta. Naszym zadaniem będzie kradzież jego samochodu (Jug Swinger), znajdującego się we wschodnim Brixton. Gdy tylko wsiądziemy do pojazdu, tajne służby wezmą nas za Chambersa i zlecą nam zadanie. Otóż pewien austriacki megaloman – Hans Nemesis ukradł rakietę balistyczną. Musimy ją odzyskać. Ciężarówkę transportującą rakietę lokalizujemy za pomocą strzałki i przejmujemy ją. Gdy wsiądziemy do pojazdu, włączy się limit czasowy (75 sekund), w którym musimy odstawić rakietę do garażu w północno-zachodnim Brixton. Gdy odstawimy ciężarówkę do garażu, droga wyjazdowa zostanie zablokowana przez kilku strażników i limuzyny. Zabieramy przygotowaną wyrzutnię rakiet, wysadzamy limuzyny, a resztę strażników dobijamy z karabinu maszynowego. Gdy wydostaniemy się z okolicy garażu, zabieramy Jug Swingera, stojącego przy drodze na południe od garażu. Nemesis planuje wysadzenie rakiety; musimy go powstrzymać. Aby rozbroić rakietę, najpierw będziemy musieli zdobyć dwa kody dostępu. Pierwszy z nich jest w czerwonym S-Cart, drugi w zielonym Crapi. Oba pojazdy lokalizujemy za pomocą strzałek. Gdy tylko zdobędziemy oba kody, włączy się limit czasowy (30 sekund). Mieszcząc się w nim, musimy rozbroić rakietę. Nie jest to skomplikowane – wystarczy wsiąść do ciężarówki, stojącej w zachodnim Brixton.

Scenariusz Edytuj

Galeria Edytuj

Przykładowe przejście misji Edytuj

Przypisy

  1. £500 za kradzież Jug Swingera, £500 za przejęcie rakiety, £1 000 za odstawienie go do garażu, £500 za pozbycie się strażników, £500 za wejście do Jug Swingera, £500 za zdobycie I kodu, £500 za zdobycie II kodu, £2 500 za dokończenie zadania.

Więcej w Fandom

Losowa wiki