FANDOM

MISJA
Misja telefoniczna 1 (Ci cholerni modsi) (2).jpg
Protagonista kupuje obrazy od doktora Zela
Gra Grand Theft Auto: London, 1969
Dla Charlie
Cel zakup obrazów od dr Zela
Nagroda £2 500[1], multiplier +1
Odblokowuje Misja telefoniczna 2
Niezaliczenie zabicie dr Zela, zniszczenie taksówki, zniszczenie furgonetki

Po podejściu do wszystkich czterech misji w budkach telefonicznych w scenariuszu gry Grand Theft Auto: London, 1969Ci cholerni modsi, rozpocznie się misja telefoniczna nr 1.

Solucja Edytuj

Po podejściu do wszystkich czterech misji w budkach telefonicznych, dostaniemy kolejne zadanie: mamy kupić skradzione obrazy od niejakiego doktora Zela. Obrazy pochodzą z muzeum w północno-zachodnim Westminster – jedziemy tam i podchodzimy do człowieka ubranego na czarno. Po spotkaniu z doktorem Zelem, dostaniemy czwarty stopień poszukiwań; zdobywamy szybko jakiś wóz i odwozimy obrazy do garażu w północnym Soho. Gdy to zrobimy, okaże się, że w całą sprawę zamieszany jest Special Branch – musimy zatrzeć wszelkie ślady, mogące prowadzić do naszych pracodawców. Najpierw jedziemy do wschodniego Bow i zabieramy stamtąd taksówkę. Następnie jedziemy do baru w Soho i zabieramy stamtąd doktora Zela – mamy na to 40 sekund. Gdy zabierzemy doktora, zawozimy go do doków w północno-wschodnim Bermondsey. Parkujemy taksówkę, przesiadamy się do stojącej obok furgonetki i wpychamy taksówkę do wody.

Scenariusz Edytuj

Galeria Edytuj

Przykładowe przejście misji Edytuj

Przypisy

  1. £500 za odwiezienie obrazów do garażu, £500 za zabranie taksówki, £500 za wejście do furgonetki, £1 000 za dokończenie zadania.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki