MISJA POBOCZNA
Misja dostawcy pizzy
Well Snacked Pizza
(ang. Pizza Boy Mission)
Misja dostawcy pizzy (2)
Tommy Vercetti dostarcza pizzę klientce
W grach
Grand Theft Auto: Vice City
Grand Theft Auto: Liberty City Stories
Pojazd Dostawca pizzy
Cel dostarczanie pizzy klientom
Ukończenie po 10 poziomie
Nagroda VC: $5 550 oraz 50 pkt zdrowia więcej;
LCS: $550 oraz 25 pkt zdrowia więcej,
Joe's Pizza generuje dochód do $2 500

Disambig Ten artykuł opisuje misję poboczną Misja dostawcy pizzy. Może chodziło Ci o misję "Dostawca pizzy" (ang. Road Kill) lub o skuter "Dostawca pizzy" (ang. Pizza Boy)?

Misja dostawcy pizzy (ang. Pizza Boy Mission) – misja poboczna występująca jedynie w Grand Theft Auto: Vice City i Grand Theft Auto: Liberty City Stories (jako Well Snacked Pizza).

Opis Edytuj

Misja ta polega na dostarczaniu pizz Hot Pizza, klientom The Well Stacked Pizza Co. (w GTA Vice City) lub Joe's Pizza (w GTA Liberty City Stories). Aby ją zacząć należy wsiąść na skuter dostawcy pizzy znajdujący się obok tych pizzerii. Na rozwiezienie towaru mamy 5:00 (GTA Vice City)/6:00 (GTA Liberty City Stories). Musimy podjechać do klienta i dostarczyć mu pizzę – robi się to tak samo jak drive-by (patrzymy się w bok i naciskamy klawisz strzału). Po dostarczeniu pizzy klientom wracamy do pizzerii po nowe zamówienia. Na poziomie 1. musimy dostarczyć pizzę jednemu klientowi; z każdym poziomem przybywa nam jeden klient. Motor weźmie ze sobą tylko sześć pizz – jeśli zatem zabrakło nam pizz (chybiliśmy zbyt dużo razy), należy wrócić do pizzerii po dodatkowe pizze; podobnie będzie to wyglądało na poziomach 7-10, gdzie liczba klientów przekracza pojemność skutera w pizze. Misja kończy się po wykonaniu 10. poziomu.

W trakcie misji, każdy pistolet maszynowy, jaki ewentualnie posiadał gracz, zostaje dezaktywowany – nie ma możliwości strzału wprzód, natomiast próbując strzelać na boki, gracz po prostu zacznie wyrzucać pizze.

Porady Edytuj

  • Dostając kolejne zadanie, należy zaplanować sobie trasę – tak, by nie robić pustych przebiegów.
  • Gdy jedziemy dłuższy prosty odcinek, można przechylić skuterek do przodu (domyślnie Num 9 dla PC, PS2 góra lub popchnięcie lewej gałki do przodu dla PS2 i PSP). Motor wtedy pojedzie trochę szybciej.
  • Do pizzerii możemy wrócić w każdej chwili, żeby uzupełnić zapas pizz do 6 (jednak o ile zapas pizz nie będzie pusty lub nie wracamy do pizzerii po nowe zamówienia, nie zostanie pokazane miejsce, w które należy się udać w celu zabrania dodatkowych pizz). Trik ten można wykorzystać na przykład w sytuacji, gdy mamy dostarczyć po kilka pizz na różne strony od pizzerii (np. 4 na północ i 4 na południe). Wtedy też po dostarczeniu 4 pizz na południe od pizzerii, możemy wrócić do pizzerii by uzupełnić nasz zapas pizz do 6 (choć ani pizzeria nie jest oznaczona na radarze, ani nie ma znacznika przy lokalu) i udać się dostarczyć pozostałe 4 pizze na północ od pizzerii. Alternatywnie, po dostarczeniu przykładowych 4 pizz na południe od lokalu, możemy wyrzucić resztę towaru, by pizzeria została pokazana na radarze, a także by pojawił się znacznik obok pizzerii.

Nagroda Edytuj

Grand Theft Auto: Vice City

  • $5 550
    • $10 za każdą dostarczoną pizzę (łącznie 55 pizz)
    • $5 000 za ukończenie misji
  • Po ukończeniu 10. poziomu ilość punktów zdrowia jest powiększona o 50 punktów

Grand Theft Auto: Liberty City Stories

  • $550
    • $10 za każdą dostarczoną pizzę (łącznie 55 pizz)
  • Po ukończeniu 10. poziomu, pasek zdrowia zostaje powiększony o 25 punktów
  • Joe's Pizza generuje dochód do $2 500

Ciekawostki Edytuj

  • Pierwotnie w Grand Theft Auto: Vice City nagrodą za wykonanie tej misji miało być także pojawienie się skuterka dostawcy pizzy koło willi Vercettiego (między zachodnimi schodami do willi a ścianą koło garażu), jednak ze względu na błąd w kodowaniu, pojawia się on pod ziemią.
  • W GTA Liberty City Stories misja ma swoją specjalną nazwę – Well Snacked Pizza – co jest parodią sieci pizzerii występującej w całym uniwersum 3D - The Well Stacked Pizza Co.
  • W wersji Beta Grand Theft Auto: San Andreas występowała misja dostawcy pizzy, jednakże w finalnej wersji została zastąpiona prawie identycznymi misjami kurierskimi.

Galeria Edytuj

Poniższe screeny pochodzą z gry GTA: Vice City, lecz wykonanie tej misji w GTA: Liberty City Stories jest bardzo podobne.