Miniaturowa armia – misja w Grand Theft Auto: San Andreas, trzecia i ostatnia dla Zera.

Solucja Edytuj

Naszym zadaniem w tej misji jest pomoc Zero w zwyciężeniu Berkleya w bitwie. Do dyspozycji mamy helikopterek Goblin (3 sztuki) i 8 minut czasu. Sterujemy nim tak jak normalnym helikopterem, jeżeli chcemy coś podnieść lub upuścić wciskamy klawisz odpowiedzialny za strzał. W przypadku beczek lądujemy na niej, podnosimy ją i opuszczamy (nie na drogę). W przypadku dziur w drodze zabieramy z bazy deskę i upuszczamy ją na dziurę (poziomo). Gdy Bandyta zostanie zaatakowany przez czołg Berkleya, zabieramy z bazy bombę i upuszczamy na czołg. Bitwa zakończy się zwycięstwem, gdy Zero dotrze Bandytą do bazy Berkleya. Przy użyciu bomby możemy również zniszczyć Goblina Berkleya, przez co nasz wróg nie będzie mógł tworzyć nam dodatkowych przeszkód; jest to jednak zadanie dosyć trudne. Można też najpierw zniszczyć czołgi, a dopiero potem usuwać przeszkody z drogi i układać deski, ale grozi to przegraniem misji (autko Zero jedzie dość wolno i może nie zdążyć dojechać zwłaszcza, jeśli na drodze będzie dużo beczek).

Poprzednia: Miniaturowa armia
Zero (SA - HUD) Linie zaopatrzeniowe...