Wikia

GTA Wiki

Mikhail Faustin

Dyskusja0
5420stron na
tej wiki
POSTAĆ
Mikhail Faustin
Mikhail Faustin (IV)
Występuje w
GTA IV
Płeć Mężczyzna
Urodzony w 1963 w ZSRR
Zmarł w 2008 w Hove Beach, Broker
Dom willa w Beachgate, Broker
Narodowość Rosjanin
Rodzina Ilyena Faustin (żona),
Anna Faustin (córka)
Związki Russian Mafia (szef),
Petrovic Family,
Dimitri Rascalov,
Niko Bellic
Pojazdy Turismo,
Schafter
Biznes klub Perestroika
Głos Karel Roden

Mikhail Faustin (ros. Михаил Фаустин) – postać występująca w Grand Theft Auto IV. Mikhail jest 45-letnim szefem rosyjskiej mafii w Liberty City, największego gangu w Broker. Mieszka razem z rodziną w willi w Beachgate w Broker, jest właścicielem klubu Perestroika w Hove Beach. Urodził się w ZSRR, gdzie też służył w marynarce wojennej podczas zimnej wojny razem ze swoim przyjacielem Dimitrim. Razem z nim spędził trochę czasu w więzieniu na Syberii. Mikhail często przypomina Dimitriemu czas niewoli, gdy ten nie chce wykonywać jego zadań. Podczas misji The Master and the Molotov, Mikhail mówi, że bez niego Dimitri nie przetrwałby w więzieniu. Po wydostaniu się z więzienia, Mikhail i Dimitri przedostają się do Liberty City. Podczas swojego życia bardzo się zmienił, jego żona mówi, że kiedyś "był wspaniały". Gdy go poznajemy, jest bardzo niecierpliwym i drażliwym człowiekiem, bardzo często kłóci się z żoną.

Charakter Mikhaila bardzo zmienił się najprawdopodobniej wskutek nadużywania alkoholu i narkotyków, doprowadziło to do zabicia swojego człowieka Andrei, a także zlecenia zabójstw Lenny'ego Petrovica (syna szefa Petrovic Family) i Jasona Michaelsa (członka The Lost Brotherhood).

Zabójstwo Lenny'ego Petrovica doprowadziło do sprzeczki między rodzinami Faustina i Petrovica. Aby załagodzić sprawę, musi zginąć Dimitri lub Mikhail. Nie mając wyjścia, Dimitri zdradza Mikhaila i wysyła Niko Bellica, aby ten zabił szefa rosyjskiej mafii. Po śmierci Mikhaila, dowództwo nad mafią rosyjską przejmuje Dimitri Rascalov.

Mikhail posiadał samochód sportowy - Turismo, zaparkowane obok jego willi. Miał wiele tatuaży - jeden, znajdujący się na dłoni (taki sam posiadał Dimitri), jest dowodem przyjaźni między Mikhailem a Dimitrim, zawartej "na całe życie". Mikhailowi głosu użyczył Karel Roden.

Występowanie w misjach Edytuj

Więcej od Wikii

Losowa wiki