FANDOM

MISJA
Mike Toreno
Mike Toreno (misja) (9)
Mike Toreno zapoznaje się z CJ-em
Gra Grand Theft Auto: San Andreas
Dla Syndykat Loco (SA - HUD) Syndykat Loco
Lokalizacja Klub Pleasure Domes w Battery Point, San Fierro, San Andreas
Cel uratowanie Mike'a Toreno, rozwalenie vana z kokainą
Nagroda $7 000,
szacunek +
Wymagania T-Bone Mendez
Odblokowuje Straż przednia
Niezaliczenie upływ czasu (5:30),
śmierć T-Bone'a lub Mike'a,
zniszczenie wozu

Disambig Może chodziło Ci o postać Mike'a Toreno?

Mike Toreno – misja w Grand Theft Auto: San Andreas, trzecia i ostatnia dla Syndykatu Loco.

Solucja Edytuj

Kolejnym, ostatnim już zleceniem dla syndykatu Loco będzie uratowanie jego szefa, Mike'a. Wsiadamy do podstawionego samochodu. Mike będzie rozmawiał z T-bone'em, który będzie z kolei informował nas o miejscu jego pobytu. My jednak, nie tracąc czasu, jedziemy na lotnisko. Wjeżdżamy na jego płytę. Kierując się paskiem sygnału, szukamy żółtej furgonetki. Może się ona pojawić w trzech miejscach: niedaleko Mavericka, pod wieżą kontrolną, albo na końcu pasa startowego. Gdy ją znajdziemy chwilę za nią jedziemy, aż się zatrzyma. Wtedy wysiadamy z wozu i wycinamy całą ochronę. Po przerywniku rozwalamy furgonetkę i wsiadamy do limuzyny (lub wcześniejszego Premiera, jeśli jeszcze nadaje się do jazdy) z Mike'em i T-Bone'em. Po wyjeździe z lotniska otrzymamy 3. stopień poszukiwań, ale jeśli wiemy, gdzie znajdują się łapówki dla policji, zgubimy ich bez wizyty w Pay 'n' Spray. Potem odwozimy T-Bone'a i Mike'a do klubu.

Ciekawostki Edytuj

  • Gdy Carl i T-Bone udają się do wyjścia idzie z nimi Jizzy, jednak nie występuje w dalszej części misji.
  • Jeśli przed rozpoczęciem misji lub wyjazdem z lotniska wpiszemy kod aezakmi, misja nie będzie możliwa do ukończenia. Kod można wpisać dopiero po tym, jak dostaniemy 3 stopień złej sławy.
  • Nie trzeba zahaczać o ukazujące się nam cele podróży. Można udać się bezpośrednio pod bramę lotniska, a misja i tak później przebiegać będzie normalnie.

Scenariusz Edytuj

Galeria Edytuj

PL Wykonanie: GTAVideoPL PC
Poczekaj, aż strona się załaduje.

Misje w Grand Theft Auto: San Andreas
Poprzednia: Mike Toreno Następna:
Syndykat Loco (SA - HUD) T-Bone Mendez Triady (SA - HUD) Straż przednia