Wikia

GTA Wiki

Mike Toreno

Dyskusja0
5427stron na
tej wiki
POSTAĆ
Michael Toreno
Mike Toreno (SA)
Występuje w
GTA San Andreas
Aka Mike
Płeć Mężczyzna
Dom ranczo Mike'a Toreno niedaleko Las Barrancas,
Tierra Robada, San Andreas
Narodowość Amerykanin
Związki Syndykat Loco, Jizzy B., T-Bone Mendez, Carl Johnson
Pojazdy brązowy Washington
Biznes tajny agent rządowy
Głos James Woods

Disambig Może chodziło ci o misję o tej samej nazwie?

Mike Toreno – postać występująca w Grand Theft Auto: San Andreas. Jest on tajnym agentem rządowym. Średniego wzrostu, starszy mężczyzna. Posiada własne ranczo w Tierra Robada.

Zawsze nosił czarne lakierki, czarną marynarkę, szare spodnie, białą koszulę i czerwony krawat w paski. Jego samochodem był brązowy Washington, na tablicach rejestracyjnych którego znajdował się napis OMEGA. Miał bardzo szerokie znajomości.

Historia Edytuj

W 1992 roku Mike rozpracowywał od środka Syndykat Loco głównie w sprawach narkotyków. Jak on sam określał, prowadził wojnę z dilerami, którą w przyszłości świat zrozumie. Po poznaniu Carla Johnsona, który przyczynił się do upadku Syndykatu, anonimowo wzywa go na swoje ranczo. Później się ujawnia i zdziwił chłopaka, gdyż ten myślał, że zestrzelił jego helikopter. Wtedy wyznaje on Carlowi prawdę o tym, kim jest naprawdę. Obiecuje on Carlowi, że jeżeli on pomoże mu w kilku sprawach, Mike postara się o uwolnienie jego brata z więzienia. Powiedział CJ-owi, że gdyby ktokolwiek skrzywdził Seana Johnsona w więzieniu, strażnik po powrocie do domu znalazłby ciała swojej żony i dzieci. W efekcie tego oprócz uwolnienia brata, był też m.in zakup lotniska Verdant Meadows i kradzież Hydry z bazy wojskowej w Easter Basin. Ostatecznie Mike dotrzymuje słowa i pomaga wydostać Seana Johnsona z więzienia. Po przekazaniu wiadomości CJ-owi o tym, że Sweet wyszedł z więzienia, Toreno każe mu się wynosić. Od tamtego czasu go nie spotykamy.

CiekawostkiEdytuj

  • Postać z Grand Theft Auto IV i Grand Theft Auto V, kontakt United Liberty Paper, wydaje się być bardzo podobna do Toreno. Obaj pracują dla rządu, zmuszają protagonistów do pracy, na której nie mogą zostać przyłapani, oraz mają bardzo podobny charakter.
  • Jest jedynym członkiem Syndykatu Loco, którego protagonista nie zabija.
  • W wersji beta Mike, prawdopodobnie nazywał się nie "Toreno", a "Torino". Dowodem jest nazwa jego tekstury i modelu w pliku gta3.img.

Występowanie w misjach Edytuj

Więcej od Wikii

Losowa wiki