Wikia

GTA Wiki

Mike Toreno

Dyskusja0
5194strony na
tej wiki
POSTAĆ
Michael Toreno
Mike Toreno (SA)
Występuje w
GTA San Andreas
Aka Mike
Płeć Mężczyzna
Dom ranczo Mike'a Toreno niedaleko Las Barrancas,
Tierra Robada, San Andreas
Narodowość Amerykanin
Związki Syndykat Loco, Jizzy B., T-Bone Mendez, Carl Johnson
Pojazdy brązowy Washington
Biznes tajny agent rządowy
Głos James Woods

Disambig Może chodziło ci o misję o tej samej nazwie?

Mike Toreno – postać występująca w Grand Theft Auto: San Andreas. Jest on tajnym agentem rządowym. Średniego wzrostu, starszy mężczyzna. Posiada własne ranczo w Tierra Robada.

Zawsze nosił czarne lakierki, czarną marynarkę, szare spodnie, białą koszulę i czerwony krawat w paski. Jego samochodem był brązowy Washington, na tablicach rejestracyjnych którego znajdował się napis OMEGA. Miał bardzo szerokie znajomości.

Historia Edytuj

W 1992 roku Mike rozpracowywał od środka Syndykat Loco głównie w sprawach narkotyków. Jak on sam określał, prowadził wojnę z dilerami, którą w przyszłości świat zrozumie. Po poznaniu Carla Johnsona, który przyczynił się do upadku Syndykatu, anonimowo wzywa go na swoje ranczo. Później się ujawnia i zdziwił chłopaka, gdyż ten myślał, że zestrzelił jego helikopter. Wtedy wyznaje on Carlowi prawdę o tym, kim jest naprawdę. Obiecuje on Carlowi, że jeżeli on pomoże mu w kilku sprawach, Mike postara się o uwolnienie jego brata z więzienia. Powiedział CJ-owi, że gdyby ktokolwiek skrzywdził Seana Johnsona w więzieniu, strażnik po powrocie do domu znalazłby ciała swojej żony i dzieci. W efekcie tego oprócz uwolnienia brata, był też m.in zakup lotniska Verdant Meadows i kradzież Hydry z bazy wojskowej w Easter Basin. Ostatecznie Mike dotrzymuje słowa i pomaga wydostać Seana Johnsona z więzienia. Po przekazaniu wiadomości CJ-owi o tym, że Sweet wyszedł z więzienia, Toreno każe mu się wynosić. Od tamtego czasu go nie spotykamy.

CiekawostkiEdytuj

Występowanie w misjach Edytuj

Więcej od Wikii

Losowa wiki