Wikia

GTA Wiki

Miguel

Dyskusja0
5189stron na
tej wiki
POSTAĆ
Miguel
Miguel (III)
Występuje w
GTA III
GTA Liberty City Stories
Płeć Mężczyzna
Urodzony w Kolumbia
Zmarł w 2001 na placu budowy wieżowca,
Wyspa Staunton, Liberty City
Narodowość Kolumbijczyk
Związki Claude, Catalina, Asuka Kasen, Kartel Kolumbijski, Toni Cipriani, Kudłaty Bob
Pojazdy Stallion, Patriot, Krążownik Kartelu
Biznes handel narkotykami
Głos Al Espinosa (III),
nieznany (LCS)

Miguel – postać występująca w Grand Theft Auto III i Grand Theft Auto: Liberty City Stories.

Urodził się najprawdopodobniej w Kolumbii, przed rokiem 1998 przeniósł się do Liberty City i dołączył do Kartelu Kolumbijskiego, gdzie został jednym z jego ważniejszych członków. Raz na jakiś czas, przeprowadzał transakcję narkotykową z członkami rodziny Leone. Jedna z tych transakcji została poprowadzona przez Toniego Ciprianiego i zakończyła się najazdem policyjnym. Miguelowi i Toniemu udaje się uciec.

Później, do roku 2001, Miguel został jednym z najważniejszych członków Kartelu, a niewykluczone, iż był ich przywdócą do roku 1998 oraz po śmierci Cisco. W 2001, spotkał się z przybyłymi do miasta Claude'em i Cataliną i pomógł im w napadzie na bank. Po zdradzie Claude'a przez Catalinę, ucieka wraz z nią. Razem z Cataliną, Miguel rozpoczyna produkcję narkotyków na statku w Portland Harbor (co ciekawe to ona przejmuje władzę w mafii, prawdopodobnie przez omamienie). Po raz kolejny, gracz spotyka go właśnie w dokach, podczas rozmowy z Kudłatym Bobem, wtyczką Kartelu w rodzinie Leone.

Po przedostaniu się na Wyspę Staunton, Claude zaczyna pracować dla Donalda Love'a. Jednym z zadań jest odzyskanie paczki znajdującej się w samolocie na lotnisku. Paczka zostaje skradziona przez Catalinę i Miguela, którzy potem udają się na plac budowy w Fort Staunton. Na miejscu, dwójka zostaje zaskoczona przez Claude'a. Nie widząc innej drogi ucieczki, Catalina strzela Miguelowi w plecy i zostawia go na placu budowy.

Po tym wydarzeniu, Miguel zostaje uwięziony na placu budowy przez Asukę Kasen i przez nią też torturowany w celu wydobycia z niego informacji na temat operacji Kartelu. a także w ramach zemsty za śmierć jej brata (Claude prowadził wtedy pojazd Kartelu). Po przekazaniu kilku informacji Asuce, Miguel zostaje zamordowany przez Catalinę, która w tym celu przedostała się na plac budowy.

Ciekawostki Edytuj

Występowanie w misjach Edytuj

Grand Theft Auto: Liberty City Stories

Grand Theft Auto III

Więcej od Wikii

Losowa wiki