Wikia

GTA Wiki

Miguel

6281stron na
tej wiki
Dyskusja0
POSTAĆ
Miguel
Miguel (III).jpg
Występuje w
GTA III
GTA Liberty City Stories
Płeć Mężczyzna
Urodzony w Kolumbia
Zmarł w 2001 na placu budowy wieżowca,
Wyspa Staunton, Liberty City
Narodowość Kolumbijczyk
Związki Claude, Catalina, Asuka Kasen, Kartel Kolumbijski, Toni Cipriani, Kudłaty Bob
Pojazdy Stallion, Patriot, Krążownik Kartelu
Biznes handel narkotykami
Głos Al Espinosa (III),
nieznany (LCS)

Miguel – postać występująca w Grand Theft Auto III i Grand Theft Auto: Liberty City Stories.

Historia Edytuj

Urodził się najprawdopodobniej w Kolumbii, przed rokiem 1998 przeniósł się do Liberty City i dołączył do Kartelu Kolumbijskiego, gdzie został jednym z jego ważniejszych członków. Raz na jakiś czas, przeprowadzał transakcję narkotykową z członkami rodziny Leone. Jedna z tych transakcji została poprowadzona przez Toniego Ciprianiego i zakończyła się najazdem policyjnym. Miguelowi i Toniemu udaje się uciec.

Później, do roku 2001, Miguel został jednym z najważniejszych członków Kartelu, a niewykluczone, iż był ich [boss|przywdócą]] do roku 1998 oraz po śmierci Cisco. W 2001, spotkał się z przybyłymi do miasta Claude'em i Cataliną i pomógł im w napadzie na bank. Po zdradzie Claude'a przez Catalinę, ucieka wraz z nią. Razem z Cataliną, Miguel rozpoczyna produkcję narkotyków na statku w Portland Harbor (co ciekawe to ona przejmuje władzę w mafii, prawdopodobnie przez omamienie). Po raz kolejny, gracz spotyka go właśnie w dokach, podczas rozmowy z Kudłatym Bobem, wtyczką Kartelu w rodzinie Leone.

Po przedostaniu się na Wyspę Staunton, Claude zaczyna pracować dla Donalda Love'a. Jednym z zadań jest odzyskanie paczki znajdującej się w samolocie na lotnisku. Paczka zostaje skradziona przez Catalinę i Miguela, którzy potem udają się na plac budowy w Fort Staunton. Na miejscu, dwójka zostaje zaskoczona przez Claude'a. Nie widząc innej drogi ucieczki, Catalina strzela Miguelowi w plecy i zostawia go na placu budowy.

Po tym wydarzeniu, Miguel zostaje uwięziony na placu budowy przez Asukę Kasen i przez nią też torturowany w celu wydobycia z niego informacji na temat operacji Kartelu. a także w ramach zemsty za śmierć jej brata (Claude prowadził wtedy pojazd Kartelu). Po przekazaniu kilku informacji Asuce, Miguel zostaje zamordowany przez Catalinę, która w tym celu przedostała się na plac budowy.

Ciekawostki Edytuj

  • W Grand Theft Auto: Vice City można spotkać przechodnia podobnego do Miguela.
  • Miguel jest jedną z dwóch postaci, która jest podobna do przechodnia. Drugą taką postacią jest The Truth.
  • W Grand Theft Auto: Liberty City Stories, w czasie misji Contra-Banned możemy zastrzelić go. Co dziwne, pojawi on się 3 lata później w roku 2001, gdzie rozgrywa się akcja Grand Theft Auto III.
  • Miguel jest jednym z dwóch antagonistów, którzy zostali zamordowani przez innego antagonistę. Drugim takim antagonistą jest Jimmy Pegorino.
  • Miguel jest też jednym z trzech antagonistów, którzy nie zamierzają bezpośrednio zabić protagonisty. Pozostałymi takimi antagonistami są Ryder i Rocco Pelosi.
  • Miguel jest także jednym z dwóch antagonistów, który zdradza dwóch protagonistów (kolejno Toniego Ciprianiego i Claude'a). Drugim jest King Courtney.

Występowanie w misjach Edytuj

Grand Theft Auto: Liberty City Stories

Grand Theft Auto III

Więcej od Wikii

Losowa wiki