Wikia

GTA Wiki

Michelle

Dyskusja0
5402strony na
tej wiki
POSTAĆ
Michelle
Michelle (IV)
Występuje w
GTA IV
GTA V
Płeć Kobieta
Dom Mohawk Avenue, Rotterdam Hill, Broker
Narodowość Amerykanka
Związki United Liberty Paper, Mallorie Bardas, IAA
Głos Rebecca Henderson

Michelle – postać występująca w Grand Theft Auto IV i Grand Theft Auto V. Niko poznaje ją w misji Three's a Crowd. Roman zleca nam zabranie ze stacji kolejowej Mallorie i Michelle. Odwozimy ją do jej domu. Michelle nie podoba się nasze ubranie więc trzeba je zmienić. Później w misji First Date idziemy z nią na randkę do wesołego miasteczka, gdzie gramy w kręgle. Od tego czasu Michelle staje się naszą dziewczyną i można się z nią umówić. W dalszej części fabuły a dokładnie w misji The Snow Storm dowiadujemy się że tak naprawdę Michelle jest tajną agentką United Liberty Paper. Od tego czasu nie można się z nią umówić. Ale to nie jest ostatni raz kiedy ją widzimy. Przed misją Wrong is Right dzwoni do nas żebyśmy przyjechali do United Liberty Paper. W tejże, pojawia się ostatni raz. 

W Grand Theft Auto V występuje podczas misji Trzech wspaniałych, gdzie ujawnione jest że pracuje dla IAA (a United Liberty Paper jest ściśle powiązane z tą agencją). Przesłuchuje ona w tej misji Ferdinanda Kerimova. Gdy Michael wbija się przez okno każe ochronie go zabić.

Występowanie w misjach Edytuj

Grand Theft Auto IV

Grand Theft Auto V

Karen (V)

Karen w GTA V

Więcej od Wikii

Losowa wiki