Fandom

GTA Wiki

Michelle

6733strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

POSTAĆ
Michelle
Michelle (IV).jpg
Występuje w
GTA IV
GTA V
GTA Online
Płeć Kobieta
Dom dom przy Mohawk Avenue, Rotterdam Hill, Broker
Narodowość Amerykanka
Związki United Liberty Paper, Mallorie Bardas, IAA
Głos Rebecca Henderson

Michelle (właściwie Karen) – postać występująca w Grand Theft Auto IV, Grand Theft Auto V i Grand Theft Auto Online.

Opis Edytuj

Niko poznaje ją w misji Three's a Crowd. Roman zleca nam zabranie ze stacji kolejowej Mallorie i Michelle. Odwozimy ją do jej domu. Michelle nie podoba się nasze ubranie więc trzeba je zmienić. Później w misji First Date idziemy z nią na randkę do wesołego miasteczka, gdzie gramy w kręgle. Od tego czasu Michelle staje się naszą dziewczyną i można się z nią umówić. W dalszej części fabuły a dokładnie w misji The Snow Storm dowiadujemy się że tak naprawdę Michelle jest tajną agentką United Liberty Paper. Od tego czasu nie można się z nią umówić. Ale to nie jest ostatni raz kiedy ją widzimy. Przed misją Wrong is Right dzwoni do nas żebyśmy przyjechali do United Liberty Paper. W tejże, pojawia się ostatni raz. 

W Grand Theft Auto V występuje podczas misji Trzech wspaniałych, gdzie ujawnione jest że pracuje dla IAA (a United Liberty Paper jest ściśle powiązane z tą agencją). Przesłuchuje (a właściwie torturuje) ona w tej misji Ferdinanda Kerimova. Gdy Michael wpada przez okno, Michelle każe agentom IAA go zabić, co im się nie udaje.

W Grand Theft Auto Online możemy ją spotkać w napadzie na Humane Labs & Research.

Występowanie w misjach Edytuj

Grand Theft Auto IV

Grand Theft Auto V

Galeria Edytuj

Karen (V).jpg

Karen w GTA V

Więcej w Fandom

Losowa wiki