Wikia

GTA Wiki

Metro w GTA IV

Dyskusja0
5396stron na
tej wiki
Liberty City Transport Authority (logo - 2)

Logo linii kolejowych

Metro (IV - mapa)

Mapa linii kolejowych

Train (IV)

Pociąg używany przez linię

Podczas przemierzania ulic Liberty City, natkniemy się na wejścia do metra. Metro jest jednym w większych atutów miasta. Dzięki niemu w krótkim czasie przemierzymy duży dystans pod ziemią (ale również i nad) nie naruszając zbytnio naszego budżetu. Zasięg metra obejmuje praktycznie całe Algonquin, Dukes, oraz Broker i Bohan, nie można dostać się nim do Alderney. Metro należy do przedsiębiorstwa Liberty City Transport Authority.

Linie metra Edytuj

Algonquin - Bohan Edytuj

Na mapie zaznaczone jako żółta i niebieska. Dwiema głównymi jak i przesiadkowymi stacjami są Easton i Frankfort. Jeśli na nich wysiądziemy możemy z łatwością dostać się do linii czerwonej i zielonej. Na stacjach w Algonquin (Frankfort, West Park, Frankfort Avenue, Suffolk, City Hall, Easton, East Park, North Park) zawsze znajdziemy w pobliżu punkt orientacyjny jak na przykład: restauracja, bar, teatr czy wysoki budynek. Aby polatać helikopterem, wystarczy wysiąść na stacji City Hall i podążyć na wschód, w kierunku brzegu morza. W Bohan znajdziemy tylko dwie stacje: San Quentin Avenue i Windmill Street. Oto spis wszystkich stacji na linii Algonquin - Bohan:

Dukes - Algonquin - Broker Edytuj

Na mapie zaznaczona linią czerwoną i zieloną. Pierwszą i jedną z ważniejszych stacji jest Francis International Airport, która jest ulokowana na samym wschodzie Dukes. Podróżują nią głównie pracownicy i turyści. Kolejną stacją jest Lynch Street - znana głównie z targów odbywających się w jej pobliżu. Kolejnym przystankiem jest Huntington Street, obok którego mieści się Meadows Park. Nieopodal znajduje się siedziba największej lokalnej firmy - Monoglobe. Kolejne przystanki na Algonquin są mniej ważne. Ze stacji Feldspar można dostać się na Happiness Island, gdzie znajdziemy Statuę Radości. Na Castle Gardens (jak sama nazwa mówi) znajdują się ogrody zamkowe. Na Broker znajdziemy tylko dwie stacje: Hove Beach i Schottler. Ciekawszą z nich jest Hove Beach, gdzie znajdują się ośrodki kulturalno - oświatowe. Oto lista stacji:

Koszty Edytuj

Przejazd metrem n\; stacji kosztuje \$n+1, więc przejazd jednej stacji kosztuje $2, dwóch - $3, trzech - $4, czterech - $5, pięciu - $6 itd.

Ciekawostki Edytuj

  • Vauxite jest najgłębiej ulokowaną stacją w Liberty City. Znajduje się 35 - 40 metrów pod ziemią.
  • Pod stacją kolei linowej i początkiem mostu w Algonquin jest skrzyżowanie linii metra. Można tam znaleźć bezdomnych palących śmietniki, wraki samochodów, śmiecie oraz wózki sklepowe.
  • Jeśli rozpętamy strzelaninę na peronie w metrze, pociąg przejedzie przez peron nie zatrzymując się. Jeśli zaś policja lub gang rozpocznie strzelaninę, w której my nie bierzemy udziału, pociąg zatrzyma się zwyczajnie na peronie wysadzając ludzi i normalnie odjedzie.
  • Emerald jest stacją, na której najczęściej dochodzi do wymiany ognia pomiędzy policją i gangami. Na Emerald Station jest większa szansa, że człowiek, którego zaczepimy ma przy sobie broń. Niekiedy można spotkać całe gangi (5 - 8 osób) z SMG, Uzi bądź combat shotgunami.

Więcej od Wikii

Losowa wiki