FANDOM

POJAZD
Mesa Grande
Mesa
Mesa Grande (VC)
Występuje w
GTA Vice City
GTA San Andreas
GTA Vice City Stories
GTA V
Typ terenowy (wszystkie),
wojskowy (warianty w SA, VCS i V)
Przypomina Jeep Wrangler (1987-95)
Tuning TransFender (SA),
Los Santos Customs, Beeker's Garage (V)

Mesa Grande – samochód terenowy występujący w Grand Theft Auto: Vice City, Grand Theft Auto: San Andreas (jako Mesa), Grand Theft Auto: Vice City Stories i Grand Theft Auto V.

Przypomina Jeepa Wranglera z lat 1987-95, różni się od niego ułożeniem kratek na osłonie chłodnicy. Jest miniaturowym SUV-em z dużymi kołami, pozwalającymi jej wjeżdżać na wzniesienia. Występuje w trzech wariantach; z dachem, bez dachu lecz z rurami, lub bez niczego. Jest dwudrzwiowa, mieści tylko dwie osoby. W GTA: Vice City i Vice City Stories, Mesa jest dość popularnym pojazdem, w San Andreas występuje rzadziej.

Parametry Mesy są bardzo podobne do tych z Blisty Compact; ma średnią prędkość maksymalną, jest lekka i dość dobrze się prowadzi. Może jednak wywracać się przy wjazdach na wysokie wzniesienia i w wypadkach.

W GTA: San Andreas, Vice City Stories i GTA V, Mesa ma również odmiany wojskowe; występują w kolorze zielonym.

Unikalna wersja Merryweather Security może zostać zdobyta w trybie singleplayer tylko przez Michaela w misjach Podsumowanie i Krach. Specjalna wersja Mesy wyróżnia się terenowym zawieszeniem i orurowaniem.

W Grand Theft Auto Online można ją zdobyć poprzez nasłanie na jakiegoś gracza najemników, zabicie ich i zabranie Mesy. Można ją zaparkować w garażu.

Ciekawostki Edytuj

  • W GTA San Andreas Mesa może naraz występować w dwóch kolorach. Jeden to kolor karoserii, a drugi opcjonalnego dachu. Koloru dachu normalnie nie można zmienić w warsztacie. W misji Okradanie Wuja Sama pojawia się Mesa z unikatowym zielonym kolorem dachu (o ile dach się pojawi na Mesie), którą możemy zdobyć. Możemy również kolor dachu zmienić na czarny za pomocą kodu na pojawianie się pojazdów w kolorze czarnym, a za pomocą innego kodu - na różowy. Pozostałe kolory można uzyskać tylko za pomocą modyfikacji bądź sztuczek.

Występowanie Edytuj

Grand Theft Auto: Vice City

Grand Theft Auto: San Andreas

Grand Theft Auto: Vice City Stories

Grand Theft Auto V

Grand Theft Auto Online

Galeria Edytuj