Fandom

GTA Wiki

Merit

6733strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

POJAZD
Merit
Merit (IV).jpg
Występuje w
GTA San Andreas
GTA IV
Typ czterodrzwiowy sedan
Producent Declasse
Przypomina Mazda 929 (1992-95; SA),
Chevrolet Impala (2000-05; IV)
Tuning TransFender
Zobacz Taksówka,
Police Patrol

Merit – czterodrzwiowy sedan występujący w Grand Theft Auto: San Andreas i Grand Theft Auto IV.

W GTA San Andreas, Merit jest wzorowany na samochodzie Mazda 929 (1992-95), jest jednym z wielu pojazdów tego typu z zaokrąglonymi krawędziami. Ma dość dobrą prędkość maksymalną i przyspieszenie, średnie hamowanie i sterowanie. Jest czteroosobowy - jest przez to dobrym wyborem do pościgów policyjnych i wykonywania drive-by.

W GTA IV, Merit jest produkowany przez firmę Declasse, przypomina Chevroleta Impalę (2000-05), tył przypomina tył BMW E36. Przednie światła przypominają te z Pontiaca GTO czwartej generacji. Na Mericie jest wzorowany jeden z wariantów taksówki i Police Patrol. Jest napędzany przez silnik V6, ma dobre przyspieszenie, dobrą prędkość maksymalną. Bardzo dobrze się go prowadzi i nim hamuje. Jest także dość wytrzymały; potrafi wytrzymać większą ilość uderzeń przed unieruchomieniem. Ogólnie, Merit jest samochodem do wszystkiego; dobre prowadzenie pozwala na spokojną jazdę po mieście, wytrzymałość i prędkość - na pościgi policyjne. Można go otrzymać po wykonaniu misji First Date.

Występowanie Edytuj

Grand Theft Auto: San Andreas

Grand Theft Auto IV

Więcej w Fandom

Losowa wiki