Wikia

GTA Wiki

Mendez Cartel

Dyskusja0
5402strony na
tej wiki
GANG
Mendez Cartel
Mendez Cartel (VCS)
W grach
GTA Vice City Stories
Lider Diego i Armando Mendez
Lokalizacja Willa braci Mendez, Wyspa Prawn
Typ kartel narkotykowy
Wrogowie Vance Crime Family, Gang motocyklistów
Pojazdy Sentinel XS
Bronie AK, Micro SMG, Pistolet, Scorpion
Biznes Willa braci Mendez, budynki braci Mendez
Członkowie Fidel Sistaxez, Juan Ovzem, Des Buratto, Hugo Zehr

Mendez Cartel – gang występujący w Grand Theft Auto: Vice City Stories. Był to bardzo potężny kartel narkotykowy działający w Vice City na początku lat 80. do roku 1984. Bracia Mendezowie mieszkają w swojej rezydencji na Wyspie Prawn, która jest ostatecznie przejęta przez Niedoszłych Gangsterów.

Bracia Mendez podejrzewają, że Victor i Lance ukradli ich narkotyki, więc wzywają ich do siebie. Przed tym próbują odbić biznesy Victore'a i Lance'a. Podczas pobytu braci Vance w Willi braci Mendez kłamią, mówiąc, że to Jerry Martinez ukradł ich narkotyki. Bracia Mendez żądali dowodów, więc Victor zrobił zdjęcie twarzy Martineza gdy ten rozmawiał z agentem DEA.

Po tym, jak Victor wykonał kilka przysług dla Mendezów, zaczął zadawać się z Ricardo Diazem, za sprawą Reni Wassulmaier. Kiedy bracia Vance po raz kolejny przyjeżdżają do braci Mendez, ci ogłuszają ich i wywożą do składu paliwa. Bracia Vance uciekają stamtąd.

Po wielu nieudanych próbach Armando Mendez porywa Louise Cassidy-Williams. Victor przedzierając się do środka rezydencji w końcu staje twarzą w twarz z Armandem Mendezem. Gdy Victor wbiega na górę do Louise, ona umiera. Diego Mendez ucieka do siedziby kartelu Mendezów w Downtown. Victor z pomocą brata Louise, Phila Cassidy'ego, kradnie Huntera z bazy wojskowej. Victor używa Huntera aby zniszczyć Diego, który ukrył się w siedzibie Kartelu. Hunter zostaje zniszczony, ale Victorowi udaję się przeżyć. Victor Vance zmuszony przeszukać cały budynek w poszukiwaniu Diego Mendeza w końcu go znajduje. Na dachu oprócz Diego Mendeza znajduje się również Jerry Martinez. W pojedynku jeden na dwóch w tej strzelaninie wygrywa Victor Vance. Ostatecznie, po śmierci Diego Mendeza, kartel przestał istnieć.

Członkowie Mendez Cartel są ubrani w garnitury z jasnymi koszulkami pod spodem. Mają również charakterystyczne wąsy lub kucyki. Wiele wskazuje na to, iż był to jeden z najpotężniejszych gangów w Vice City. Członkowie Mendez Cartel ubierają się jak mafia z lat 80.

Więcej od Wikii

Losowa wiki