Wikia

GTA Wiki

Melvin Harris

Dyskusja0
5200stron na
tej wiki
POSTAĆ
Melvin Harris
Melvin Harris (SA)
Występuje w
GTA San Andreas
Aka Big Smoke
Płeć Mężczyzna
Zmarł w 1992 w Wschodnim Los Santos,
Los Santos, San Andreas
Dom Ganton,
potem dom w Idlewood, Los Santos
Narodowość Amerykanin
Związki Rodziny z Grove Street (uniwersum 3D), Ballas, Los Santos Vagos, Syndykat Loco, San Fierro Rifa, C.R.A.S.H.
Pojazdy czarny Perennial, później niebieski Glendale
Biznes Produkcja i handel narkotykami
Głos Clifton Powell

Disambig Na tę stronę wskazuje przekierowanie ze strony "Big Smoke". Zobacz także: misję "Big Smoke"

Big Smoke (SA - beta)

Big Smoke w wersji beta

Melvin Harris (znany bardziej jako Big Smoke) – postać występująca w Grand Theft Auto: San Andreas. Melvin jest jednym z najważniejszych członków gangu Rodzin z Grove Street.

Charakteryzował się wygłaszaniem filozoficznych myśli, niczym pastor w kościele oraz wielkim obżarstwem — w misji Przejażdżka zamiast pomagać w strzelaninie zjada wszystko, co on i jego znajomi zakupili w Cluckin' Bellu.

Kiedy w 1992 roku Carl wraca na pogrzeb swojej matki, Smoke w przeciwieństwie do Sweeta wydaje się nie przejmować uprzednim wyjazdem Carla i nie ma mu tego za złe. Pozornie pomaga odbudować gang oraz udaje przyjaciela Carla. Jednak jak później odkrył Cesar Vialpando, spiskował jeszcze przed przyjazdem chłopaka. Jest zamieszany w śmierć jego matki. W pewnym momencie porzuca swój gang i zabiera się za handel narkotykami. Posiadał fabrykę narkotyków w San Fierro w Doherty, którą zniszczył Carl w misji Krak bum-bum, który poza tym zabił go w finałowej misji.

CiekawostkiEdytuj

  • Big Smoke'a da się usłyszeć w radiu WCTR, kiedy mówi Big Smoke - remember that name. (pol. Big Smoke - zapamiętaj to imię).
  • Jest bardzo podobny do amerykańskiego rapera Notoriousa B.I.G.

Występowanie w misjach Edytuj

Melvin Harris (SA - art)

Artwork Big Smoke'a

Więcej od Wikii

Losowa wiki