Wikia

GTA Wiki

Massimo Torini

Dyskusja0
5205stron na
tej wiki
POSTAĆ
Massimo Torini
Massimo Torini (LCS)
Występuje w
GTA Liberty City Stories
Aka Il Toro
Płeć Mężczyzna
Urodzony w Corleone, Sycylia
Zmarł w 1998, Portland Rock, Liberty City
Dom Corleone, Sycylia
Narodowość Włoch
Związki Sicilian Mafia, Triady, Diablos
Pojazdy czarny Stretch, Maverick
Głos Duccio Fraggella

Massimo Torini – postać występująca w Grand Theft Auto: Liberty City Stories, główny antagonista tej gry.

Historia Edytuj

Torini wyrusza do Liberty City. Salvatore Leone po przyjeździe Toriniego ma nadzieję, że przybył, żeby załagodzić stosunki między Mafią Rodziny Leone, Forelli Family i Sindacco Family. On jednak, tak naprawdę ma jeden cel: przejąć całe Liberty City wraz z Mafią Sycylijską.

Swą misję zaczyna od przekonania gangu Diablos i Triady, aby zajęli terytorium Mafii Leone. Mimo że Toni Cipriani bronił Wzgórz Hepburn (Sindacco Sabotage), wspomina Salvatore'owi, że długo nie utrzymają tej dzielnicy (co jest prawdą gdyż w Grand Theft Auto III Diablosi zajmują Wzgórza Hepburn). Salvatore i Toni w pewnym momencie odkrywają prawdziwy cel Toriniego. Gdy Salvatore zostaje eskortowany z posterunku policji w Shoreside Vale na Wyspę Staunton, Torini wraz ze swoją mafią próbują zatrzymać eskortę. Nie udaję im się to dzięki interwencji Toniego. W misji The Sicilian Gambit Torini porywa burmistrza Milesa O'Donovana. Po dopłynięciu na Portland Rock Torini próbuje wytłumaczyć się Salvatore'owi, lecz ostatecznie ginie w swoim helikopterze. Torini okazał się wiceszefem sycylijskiej mafii, a jej szefem jest Uncle Leone.

Głosu Toriniemu użyczył Duccio Fraggella.

Ciekawostki Edytuj

  • Massimo jako jedyny antagonista nie wypowiada ani jednego słowa do protagonisty.
  • Torini powszechnie mówi po włosku w środku zdań.

Występowanie w misjach Edytuj

Więcej od Wikii

Losowa wiki