Wikia

GTA Wiki

Marco's Bistro

Dyskusja0
5078stron na
tej wiki
Marco's Bistro (III)
Marco's Bistro, Saint Mark's, 2001
Marco's Bistro (VC)
Wnętrze Marco's Bistro, 1986

Marco's Bistro – restauracja znajdująca się w Saint Mark's w Liberty City.

Historia Edytuj

W 1986 roku tym miejscem rządzi Sonny Forelli. W Grand Theft Auto: Vice City widzimy to miejsce podczas początkowej cutscenki w grze, w czasie rozmowy Sonny'ego z innymi członkami mafii (widoczne jest tylko jedno pomieszczenie).

W 1992 po nasłaniu Forellich do San Andreas, Salvatore Leone wysyła Carla Johnsona do Marco's Bistro, gdzie miał za zadanie zabić jednego z braci. Tylko w Grand Theft Auto: San Andreas możemy zobaczyć całe wnętrze tego lokalu.

W 1998 roku nie odgrywa on już aż tak znaczącej roli. Tym razem kontrolującym ten teren gangiem jest Rodzina Leone, gdyż jako jedyny gang pozostał w dzielnicy Saint Mark's. Główną bazą Forellich w tym czasie jest dzielnica Fort Staunton na Wyspie Staunton.

W 2000 roku restauracja reklamuje się na billboardzie w Pike Creek.

W 2001 roku restauracja jest znów kontrolowana przez Forelli Family. Tutaj w powietrze wysadzany jest Mike Forelli. Po jego śmierci obiekt oficjalnie przejmuje Rodzina Leone. W tym czasie Forelli są znacznie osłabieni.

Inne Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Warto zauważyć, że w czasie misji Bar Saint Mark teren Marco's Bistro jest pokryty śniegiem (co jest dziwnym zjawiskiem jak na GTA).
  • Sloganem tej restauracji jest: "Eat till you explode!" (pol. "Jedz, póki nie wybuchniesz!"), co jest śmiesznym nawiązaniem do śmierci Mike'a Forellego.
  • W GTA: Vice City można tu dostrzec zwłoki mężczyzny przebite na wskroś hakiem.

Galeria Edytuj

Więcej od Wikii

Losowa wiki