Fandom

GTA Wiki

Marco's Bistro

6733strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Marco's Bistro (III).jpg

Marco's Bistro, Saint Mark's, 2001

Marco's Bistro (VC).jpg

Wnętrze Marco's Bistro, 1986

Marco's Bistro – restauracja znajdująca się w Saint Mark's w Liberty City.

Historia Edytuj

W 1986 roku tym miejscem rządzi Sonny Forelli. W Grand Theft Auto: Vice City widzimy to miejsce podczas początkowej cutscenki w grze, w czasie rozmowy Sonny'ego z innymi członkami mafii (widoczne jest tylko jedno pomieszczenie).

W 1992 po nasłaniu Forellich do San Andreas, Salvatore Leone wysyła Carla Johnsona do Marco's Bistro, gdzie miał za zadanie zabić Marco Forelliego. Tylko w Grand Theft Auto: San Andreas możemy zobaczyć całe wnętrze tego lokalu.

W 1998 roku nie odgrywa on już aż tak znaczącej roli. Tym razem kontrolującym ten teren gangiem jest Rodzina Leone, gdyż jako jedyny gang pozostał w dzielnicy Saint Mark's. Główną bazą Forellich w tym czasie jest dzielnica Fort Staunton na Wyspie Staunton.

W 2000 roku restauracja reklamuje się na billboardzie w Pike Creek.

W 2001 roku restauracja jest znów kontrolowana przez Forelli Family. Tutaj w powietrze wysadzany jest Mike Forelli. Po jego śmierci obiekt oficjalnie przejmuje Rodzina Leone. W tym czasie Forelli są znacznie osłabieni.

PojazdyEdytuj

Grand Theft Auto III

Grand Theft Auto: San Andreas

Grand Theft Auto: Liberty City Stories

Inne Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Warto zauważyć, że w czasie misji Bar Saint Mark teren Marco's Bistro jest pokryty śniegiem (co jest dziwnym zjawiskiem jak na GTA).
  • Sloganem tej restauracji jest: "Eat till you explode!" (pol. "Jedz, póki nie wybuchniesz!"), co jest śmiesznym nawiązaniem do śmierci Mike'a Forelliego.
  • W GTA: Vice City można tu dostrzec zwłoki mężczyzny przebite na wskroś hakiem.

Galeria Edytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki