Wikia

GTA Wiki

Manny Escuela

Dyskusja0
5396stron na
tej wiki
POSTAĆ
Manny Escuela
Manny Escuela (IV)
Występuje w
GTA IV
Płeć Mężczyzna
Urodzony w 1973 w South Bohan, Bohan
Zmarł w 2008 w South Bohan, Bohan
Dom Liberty City
Narodowość Amerykanin pochodzenia portorykańskiego
Związki Spanish Lords, Mallorie Bardas, Elizabeta Torres, Jay Hamilton, Francis McReary, Niko Bellic
Głos Berto Colon

Manny Escuela (1973 - 2008) - postać występująca w Grand Theft Auto IV, były portorykański gangster i narkoman.

Manny Escuela pochodzi z Portoryko - dorastał w South Bohan. Był gangsterem i narkomanem, lecz zmienił swoje postępowanie. Twierdzi, że jest coś winny "ulicy" i chce ją oczyścić z wszelkiego zła. Jednak, zatrudnienie kamerzysty Jaya (aby ten filmował jego wyczyny), doprowadziło do tego, że ludzie zaczęli twierdzić, że robi to tylko dla zdobycia sławy. Pracuje w St. Mary's Recreational Center gdzie prowadzi program dla młodzieży; jest także instruktorem tańca.

Zapoznaje się z Niko poprzez swoją przyjaciółkę - Mallorie Bardas. Chociaż twierdzi, że sam chce oczyścić ulice, płaci Niko, aby wykonywał za niego brudną robotę. Zadania te polegają na zabijaniu dilerów narkotyków. Manny pracował także dla skorumpowanego policjanta Francisa McReary - także posłużył się Niko.

Escuela jest bardzo znany w środowisku South Bohan - jednak większość jego znajomych niezbyt go lubi. Nawet Niko jest poirytowany jego odzywkami i zachowaniami. Manny w pewnym momencie zamierzał zabrać się za tworzenie rapu - wcale nie miał jednak talentu.

Pasja filmowania Manny'ego w pewnym momencie poszła za daleko, kiedy chciał sfilmować konfrontację pomiędzy nim a dilerką narkotyków Elizabetą Torres. Elizabeta była wtedy zdenerwowana, gdyż policja odkryła jej działania. Kiedy Manny wkroczył do akcji, Elizabeta zabiła jego oraz jego kamerzystę Jaya. Następnie poleciła Niko zawieźć ciała do doktora - ten sprzedał ich organy na czarnym rynku. Podczas spotkania z doktorem, Niko podsumował to zdarzenie - "Całe swoje życie starał się pomóc ulicy. Może w końcu mu się uda."

Występowanie w misjach Edytuj

Więcej od Wikii

Losowa wiki