Wikia

GTA Wiki

Manana

Dyskusja0
5420stron na
tej wiki
POJAZD
Manana
Manana (V)
Manana (patrz: tył)
Występuje w
GTA III
GTA Vice City
GTA San Andreas
GTA Advance
GTA Liberty City Stories
GTA Vice City Stories
GTA IV
GTA Chinatown Wars
GTA V
Typ dwudrzwiowe coupé,
czterodrzwiowy sedan (CW), sportowe klasyki (V)
Producent Albany
Przypomina Dodge Aries (III, VC, A, VCS),
Dodge Shadow (SA),
Mazda Miata (LCS),
Buick LeSabre z 1975 (IV, CW), Buick LeSabre, Cadillac Eldorado (V)
Tuning TransFender
Wartość pojazdu $532 (A)

Manana – dwudrzwiowe coupé (w GTA Chinatown Wars jako czterodrzwiowy sedan) występujące w Grand Theft Auto III, Grand Theft Auto: Vice City, Grand Theft Auto: San Andreas, Grand Theft Auto Advance, Grand Theft Auto: Liberty City Stories, Grand Theft Auto: Vice City Stories, Grand Theft Auto IV, Grand Theft Auto: Chinatown Wars i Grand Theft Auto V.

Opis Edytuj

Uniwersum 3D Edytuj

W swoich pierwszych wystąpieniach, Manana jest małym samochodem o niskiej mocy, niskiej prędkości maksymalnej i przyspieszeniu. W GTA III, Vice City i Vice City Stories, samochód przypomina "pudełko", przypomina Dodge'a Ariesa (wariant coupé).

W wersji beta GTA III, Manana miała nosić nazwę Ariant. Przypominał on połączenie samochodów Chrysler LeBaron i Ford EXP.

Pewne zmiany w wyglądzie zostały uczynione w GTA San Andreas, Advance i Liberty City Stories. W GTA San Andreas, Manana została wygładzona (nie jest już taka kanciasta), przypomina Dodge'a Shadow. W GTA Advance, przypomina jeden z dwudrzwiowych coupé z lat 70. W GTA Liberty City Stories, przypomina Mazdę Miatę, a jej prowadzenie zostało ulepszone.

W GTA San Andreas, Manana jest pojazdem gangu Da Nang Boys, można ją spotkać w Easter Basin.

Uniwersum HD Edytuj

Manana w GTA IV bardo się zmieniła - teraz jest to luksusowy samochód z lat 70. Jest o wiele dłuższy niż kiedykolwiek, przód przypomina Buicka LeSabre (1971-76), reszta pojazdu przypomina Cadillaca Eldorado (1967-70). Jest ona bardzo podobna do Emperora, być może jest ona wersją copue/cabrio tego pojazdu. Samochód występuje w dwóch wersjach: coupé i kabriolet. Parametry Manany nie zmieniły się w stosunku do poprzednich gier.

W GTA Chinatown Wars, nastąpiła kolejna duża zmiana - teraz jest to czterodrzwiowy sedan, wzorowany na jednym z pojazdów tego typu produkowanych w latach 60. i 70. Teraz, ma dość dobrą prędkość maksymalną, dobre przyspieszenie, lepiej się nią steruje i hamuje. Występuje zawsze w kolorze zielono-żółtym.

W GTA V Manana nie zmieniła się zbyt wiele. Nadal jest produkowana przez Albany i przypomina Buicka LeSabre.

Występowanie Edytuj

Grand Theft Auto III

Grand Theft Auto: Vice City

Grand Theft Auto: San Andreas

Grand Theft Auto: Liberty City Stories

Grand Theft Auto IV

Grand Theft Auto: Chinatown Wars

Galeria Edytuj

Więcej od Wikii

Losowa wiki