FANDOM

Disambig Ten artykuł opisuje postać. Może chodziło Ci o misję „Madd Dogg” (ang. Madd Dogg's Rhymes) lub misję „Madd Dogg” (ang. Madd Dogg)?

Madd Dogg – drugoplanowa postać z Grand Theft Auto: San Andreas.

Madd Dogg jest czarnoskórym raperem znanym w świecie ukazywanym przez serię gry. Posiada własną rezydencję w Mulholland na północy Los Santos. W jego rezydencji można znaleźć 19 sypialni[1], siłownię, basen, lądowisko dla helikopterów oraz studio nagrań. Jego rezydencja jest nazywana „Domem na Wzgórzach”.

Jego postać to mieszanka kilku postaci świata rapu: Ice-T (który użyczył mu głosu), Ice Cube'a, po części także Dr. Dre, a jego pseudonim nawiązuje do Snoop Dogga i/lub Nate Dogga.

W 1992 roku z Madd Doggiem po raz pierwszy mamy do czynienia, gdy Carl Johnson kradnie jego księgę z rymami dla OG Loca. Jednak nie stajemy z nim twarzą w twarz. Mamy do czynienia jedynie z liczną grupą jego strażników. Podczas pierwszego spotkania z raperem twarzą w twarz CJ, żałując zrujnowania kariery Madd Dogga, ratuje go przed samobójstwem w Las Venturas. CJ wkrótce zaprzyjaźnia się z raperem. Carl wykonuje dla Madd Dogga parę przysług między innymi: odzyskuje dom rapera z rąk handlarza narkotykowego, niejakiego Wielkiego Papy, którego zabija w pościgu samochodowym ulicami Los Santos. Madd Dogg wraz z CJ-em bierze udział w pościgu za OG Loc'em, po którym odzyskują księgę rymów Madd Dogga. Poza tym zostaje jego menadżerem i zdobywa mu pracowników do studia muzycznego (Kent Paul, Maccer, Ken Rosenberg). Po raz ostatni widzimy go, gdy odwiedza Carla w jego domu. Celem jego wizyty jest pochwalenie się zdobytą Złotą Płytą.

Albumy Madd Dogga to:

Ciekawostki Edytuj

Występowanie w misjach Edytuj

Przypisy

  1. Fragment misji Dom na wzgórzach:
    Madd Dogg: Moja posiadłość jest za mała. Tylko 19 sypialni, słyszysz?