Fandom

GTA Wiki

Madd Dogg

6734strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

POSTAĆ
Madd Dogg
Madd Dogg (SA).jpg
Występuje w
GTA San Andreas
Płeć Mężczyzna
Dom willa w Mulholland, Los Santos, San Andreas
Narodowość Afroamerykanin
Związki Carl Johnson, Ken Rosenberg, Maccer, Kent Paul
Biznes raper
Głos Ice-T

Disambig.svg Ten artykuł opisuje postać. Może chodziło Ci o misję "Madd Dogg" (ang. Madd Dogg's Rhymes) lub misję "Madd Dogg" (ang. Madd Dogg)?

Madd Dogg – postać z Grand Theft Auto: San Andreas.

Madd Dogg jest czarnoskórym raperem znanym w świecie ukazywanym przez serię gry. Posiada własną rezydencję w Mulholland na północy Los Santos. W jego rezydencji można znaleźć 19 sypialni[1], siłownię, basen, lądowisko dla helikopterów oraz studio nagrań. Jego rezydencja jest nazywana "Domem na Wzgórzach".

Jego postać to mieszanka kilku postaci świata rapu: Ice-T, Ice Cube'a, po części także Dr. Dre, a jego pseudonim nawiązuje do Snoop Dogga i/lub Nate Dogga.

W 1992 roku z Madd Doggiem po raz pierwszy mamy do czynienia podczas misji Madd Dogg, podczas której Carl Johnson wykrada rymy dla OG Loca. Jednak nie stajemy z nim twarzą w twarz. Mamy do czynienia jedynie z jego liczną grupą strażników. Podczas pierwszego spotkania z raperem twarzą w twarz, CJ ratuje Madd Dogga przed samobójstwem w Las Venturas. Bohater gry wkrótce zaprzyjaźnia się z raperem. Carl wykonuje dla Madd Dogga parę przysług między innymi: odzyskuje dom rapera z rąk handlarza narkotykowego, niejakiego Wielkiego Papy, którego zabija w pościgu samochodowym ulicami Los Santos. Madd Dogg wraz z CJ-em bierze udział w pościgu za OG Loc'em. Poza tym zostaje jego menadżerem i zdobywa mu pracowników do studia muzycznego (Kent Paul, Maccer). Po raz ostatni widzimy go, gdy odwiedza Carla w domu Sweeta w Los Santos po zakończeniu misji Koniec kolejki. Celem jego wizyty jest pochwalenie się zdobytą Złotą Płytą.

Albumy Madd Dogga to:

Ciekawostki Edytuj

Występowanie w misjach Edytuj

Przypisy

  1. Fragment misji Dom na wzgórzach:
    Madd Dogg: Moja posiadłość jest za mała. Tylko 19 sypialni, słyszysz?

Więcej w Fandom

Losowa wiki