Fandom

GTA Wiki

Mała Hawana

6726stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

Mała Hawana (VC).jpg

Mała Hawana, 1986

Mała Hawana (ang. Little Havana) – dzielnica położona w centralnej części Vice City Mainland w Vice City. Graniczy z Małym Haiti od północy, Viceport od południa oraz z lotniskiem Escobar od zachodu.

Podobnie jak Małe Haiti, Mała Hawana ma charakter mieszkalny, jest tu też kilka sklepów. Zamieszkują ją głównie imigranci z Kuby, dzielnica jest kontrolowana przez gang z tegoż kraju.

W północno-zachodniej części dzielnicy znajduje się osiedle mieszkaniowe, w którym w jednym z domów mieszka szef Kubańczyków, Umberto Robina. Na północy dzielnicy stoi drukarnia, znajdująca się w połowie w Małym Haiti. Na północnym wschodzie położony jest szpital.

Na wschodzie dzielnicy położona jest fabryka lodów Cherry Poppers oraz wjazd na most Island Bridge, prowadzący na wyspę Starfish, na jej południowym wschodzie - komisariat policji.

W południowo-zachodniej części dzielnicy znajduje się kawiarnia Café Robina, będąca siedzibą gangu kubańskiego. Na południu położony jest (w GTA: Vice City) sklep z narzędziami Screw This, na południowych krańcach - salon samochodowy Sunshine Autos oraz - w GTA: Vice City Stories - pole kempingowe.

Biznesy Edytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki