Wikia

GTA Wiki

M249

Dyskusja0
5194strony na
tej wiki
BROŃ
M249
Advanced MG
Advanced MG (TBGT)
M249 w GTA IV: The Ballad of Gay Tony
W grach
GTA Vice City Stories
GTA IV: The Ballad of Gay Tony
Typ broń ciężka (VCS), karabin automatyczny (TBoGT)
Magazynek 100 naboi (VCS), 200 naboi (TBoGT)
Szybkostrzelność średnia (VCS), duża (750 RPM) (TBoGT)
Uszkodzenia duże (VCS), małe (15%) (TBoGT)
Inne limit amunicji: 600 (400+200) naboi (TBoGT)

M249 (w The Ballad of Gay Tony jako Advanced MG) – karabinek maszynowy występujący w Grand Theft Auto: Vice City Stories i Grand Theft Auto IV: The Ballad of Gay Tony. Bazuje na karabinie maszynowym M249 SAW.

Jest to potężna broń, zabija po jednym strzale i niszczy pojazd po kilku strzałach, jednak jest mniej skuteczny niż Minigun. W porównaniu M-60 z Grand Theft Auto: Liberty City Stories i Grand Theft Auto: Vice City M249 ma inny odgłos strzelania oraz unikalną animację przeładowania, która nie jest z tą z karabinów automatycznych. W TBoGT broń nazywa się Advanced MG i jest pierwszym karabinem maszynowym w uniwersum HD. Nie należy do broni ciężkiej (gra klasyfikuje go jako karabin automatyczny). Mieści 200 naboi w magazynku, posiada dużą szybkostrzelność, ale ma słabszą siłę ognia od innych broni z tej samej kategorii oraz słabszą celność wynikającą z trzymania broni na wysokości biodra, przez co trudniej trafić w głowę.

Występowanie Edytuj

GTA Vice City Stories

The Ballad of Gay Tony

  • Dostajemy go w czasie misji Going Deep.
  • Do kupienia u Armando po misji Going Deep za $7 750 (dodatkowy magazynek kosztuje $400).
  • W kryjówce, po ukończeniu 20 wojen narkotykowych.

Galeria Edytuj

Wygląd broni Edytuj

Ikony z HUD-a Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • W GTA: VCS M249 jest wzorowany na M249E1, a w TBoGT na M249E2.
  • W TBoGT widać, że klapka na oknie wylotowym łusek jest zamknięta, a mimo to broń działa i łuski wylatują.
  • W tym samym dodatku Advanced MG zastępuje karabiny M16 używane przez strzelców w policyjnym helikopterze.
  • Na skrzynce amunicyjnej w TBoGT widać trupią czaszkę, co ma symbolizować jego siłę niszczącą.
  • Co ciekawe, jeśli w deathmatch'u ustawi się broń na snajperki, M249 nadal będzie się pojawiał na mapie.

Więcej od Wikii

Losowa wiki