Wikia

GTA Wiki

M16

Dyskusja0
5080stron na
tej wiki
BROŃ
M16
Assault Rifle, Carbine Rifle
Carbine Rifle (IV)
Carbine Rifle w Grand Theft Auto IV
W grach
GTA III
GTA Vice City Stories
GTA IV
GTA Chinatown Wars
Typ karabin automatyczny
Magazynek 60 kul (III)
30 kul (VCS)
Szybkostrzelność bardzo wysoka (III)
wysoka (VCS)
Uszkodzenia bardzo duże (III)
duże (VCS)

M16 – karabin automatyczny występujący w Grand Theft Auto III, Grand Theft Auto: Vice City Stories (jako Assault Rifle) oraz Grand Theft Auto IV i Grand Theft Auto: Chinatown Wars (w obydwu jako Carbine Rifle). W III i VCS jest wzorowana na amerykańskim karabinie szturmowym M16, a w IV na M4A1.

W GTA III jest to jedna z najlepszych broni. Ma bardzo duży zasięg i zadaje ogromne obrażenia, dzięki czemu nadaje się zarówno do strzelania na dystans jak i niszczenia pojazdów, zwłaszcza, że dysponuje bardzo dużą szybkostrzelnością, jak na broń tej klasy. W późniejszych grach niektóre parametry broni (szybkostrzelność, obrażenia, poj. magazynka) nieco osłabiono, jednak nadal jest jedną z najskuteczniejszych broni. W GTA IV posiada największy zasięg ze wszystkich broni (wyłączając karabiny snajperskie).

Występowanie Edytuj

Grand Theft Auto III

Grand Theft Auto: Vice City Stories

Grand Theft Auto IV

  • Można kupić w sklepach z bronią za $5 000, dodatkowy magazynek kosztuje $100, albo u Little Jacoba za $3 500, $70 za magazynek.
  • Dostajemy ją podczas napadu na bank w misji Three Leaf Clover.
  • Używają go agenci FIB, antyterroryści z NOoSE oraz niektórzy policjanci.

Ciekawostki Edytuj

  • W Vice City Stories M16 jest zasilane z 20-nabojowego magazynka, choć gracz może wystrzelić 30 kul.
  • W Grand Theft Auto IV ma dwie animacje przeładowania: gdy protagonista stoi, po prostu naciąga zamek poprzez uchwyt ręczny, a w pozycji kucającej najpierw wymienia magazynek. Co więcej, animacja napinania zamka jest nierealistyczna; w grze uchwyt ręczny jest po lewej stronie, a w rzeczywistości z tyłu broni, przy kolbie. Podobnie jest z AK-47.
  • W tej samej grze na spodzie magazynka zasilającego broń jest wytłoczony napis "Stop Chillin' Start Killin'".

Galeria Edytuj

M16 w różnych częściach serii Edytuj

Ikony z HUD-a Edytuj

Więcej od Wikii

Losowa wiki