FANDOM

Luxor – odrzutowiec występujący w Grand Theft Auto V. Jest to prywatny odrzutowiec wzorowany na rodzinie odrzutowców Cessny i Learjet 45. Ma mahoniowe wnętrze i może pomieścić 10 osób.

Samolot jest dobrym wyborem na spokojny lot. Jest trzecim najszybszym samolotem w grze, (szybsze są tylko P-996 Lazer i Besra) ale w zamian jest mało zwrotny i ciężki. Nie manewruje się tak dobrze jak np. Duster, lecz może utrzymać dużą prędkość podczas lotu w prostej linii. Odległość startu jest dość długa, Luxor potrzebuje niemal całego pasa Sandy Shores Airfield na rozpęd.

Występowanie Edytuj

CiekawostkiEdytuj

  • Nos pojazdu staje się przezroczysty po jego uszkodzeniu.
  • Emblemat na ogonie Luxora ma elementy z niemieckiego, hiszpańskiego i rosyjskiego herbu.
  • Luxor wydaje się być prywatną wersją Shamala, który w przeciwieństwie do niego jest odrzutowcem cywilnym i komercyjnym.
  • W aktualizacji Ill goten gains została dodana pozłacana wersja Deluxe warta $10 000 000. Mimo tej ceny jednak złota wersja nie różni się niczym od wersji za 1,5 mln dolarów poza kolorem oraz możliwością picia szampana i zapalenie cygara.