Fandom

GTA Wiki

Luis Lopez

6794strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
POSTAĆ
Luis Fernando Lopez
Luis Lopez (TBGT).jpg
Występuje w
GTA IV
GTA IV: The Lost and Damned
GTA IV: The Ballad of Gay Tony
Aka L, Lou
Płeć Mężczyzna
Urodzony w 1983 w Northwood, Algonquin,
Liberty City
Dom North Holland, Algonquin, Liberty City
Narodowość Dominikanin/Amerykanin
Rodzina Adriana Lopez (matka)
pan Lopez (ojciec)
Ernesto Lopez (brat)
Leta Lopez-Wilkinson (siostra)
Związki Anthony Prince
Biznes pracownik klubu Maisonette 9
Głos Mario D'Leon

Luis Fernando Lopez – główny bohater dodatku do GTA IV – The Ballad of Gay Tony. Występuje także w GTA IV i The Lost and Damned.

Młodość Edytuj

Luis Fernando Lopez jest 25-letnim ochroniarzem i partnerem biznesowym Anthony'ego Prince'a. Pochodzi z Dominikany. Urodził się i wychował w Northwood. Ma brata i siostrę, którzy opuścili Liberty City i prowadzą teraz porządne, spokojne życie. Ich ojciec walczył w U.S. Marines, opuścił rodzinę, gdy Luis i jego rodzeństwo byli mali. Luis dorastał wraz z Armando Torresem, Henrique Bardasem, braćmi Oscarem i Alonso Gomezami, Teddym Benavidezem oraz Willym Valerio. Wszyscy chodzili z Luisem do tej samej szkoły, często wciągali go w kłopoty. W dzieciństwie, Luis handlował narkotykami dla Oscara Gomeza i Willy'ego Valerio.

Przeszłość Edytuj

Gdy Luis siedział w więzieniu za handel narkotykami, Tony Prince zaczął szukać ochroniarzy do swych dwóch nocnych klubów: Maisonette 9 i Hercules. Ostatecznie, Prince napotkał Luisa w programie młodzieżowym. Lopez przyjął pracę, w końcu zostając ochroniarzem Prince'a. Zerwał kontakty ze wszystkimi przyjaciółmi, z wyjątkiem Armando i Henrique. Tony jednak miał długi u wielu ludzi, m.in.: Rocco Pelosiego, jednego z głównych członków mafii Ancelotti, czy Moriego Kibbutza, starszego brata Bruciego. Luis pracował także dla arabskiego multimiliardera, dewelopera nieruchomości Yusufa Amira i rosyjskiego gangstera Raya Bulgarina, który później próbował zabić Luisa i Tony'ego.

Kartoteka Edytuj

Nagłówek bazy LCPD (IV).png

NAZWISKO Lopez
IMIĘ Luis Fernando
WIEK 25
MIEJSCE URODZENIA Liberty City
POWIĄZANIA znany współpracownik „Geja” Tony'ego.
REJESTR PRZEST. 2001 – Kradzież samochodów na wiekszą skalę
2003 – Napaść
ADNOTACJE Mieszkaniec Northwood dominikańskiego pochodzenia.
Pracuje jako ochroniarz Tony'ego Prince'a, nazywanego na ulicy – Gay Tony.
Czasami pracuje jako odźwierny w klubach nocnych Prince'a Maisonette 9 i Hercules w dolnej części Algonquin.
Jest powiązany z kilkoma handlarzami narkotyków z Northwood od najmłodszych lat i wiadomo, że uczestniczy w nielegalnych walkach ulicznych.

SURNAME Lopez
FIRST NAME Luis Fernando
AGE 25
PLACE OF BIRTH Liberty City
AFFILIATIONS Known associate of "Gay" Tony.
CRYMINAL RECORD 2001 – Grand Theft Auto
2003 – Assault
NOTES Northwood resident of Dominican descent.
Works as a bodyguard for Tony Prince, streetname[1] - Gay Tony.
Also works as a doorman at Prince's nightclubs Maisonette 9 and Hercules in Lower Algonquin.
Linked to several Northwood drug dealers from an early age and known to be involved in the illegal street-fighting scene.

Występowanie w misjach Edytuj

Grand Theft Auto IV

The Lost and Damned

The Ballad of Gay Tony

  • Luis jest protagonistą tej gry, występuje więc w każdej misji.

Ciekawostki Edytuj

  • Aktor, który użyczył mu głosu, był jedną z osób, które robiły motion capture do postaci Niko Bellica.
  • Podczas kilku misji Luis wspomina, że nie lubi zabijać policjantów.
  • Luis w The Ballad of Gay Tony nieco różni się od swojej wersji z GTA IV i The Lost and Damned. Jest m.in. mniej zarośnięty, bardziej umięśniony i nosi białe, nie czarne, tenisówki.
  • W GTA IV w misji Three Leaf Clover gracz może zabić Luisa podczas napadu na bank, ale niezależnie od tego czy to zrobi czy nie, Luis i tak pojawi się w następnych misjach.
  • W The Lost and Damned Luis występuje jedynie w cutscenkach.
  • W The Ballad of Gay Tony Luis mówi z mniej wyraźnym akcentem niż w GTA IV i The Lost And Damned.
  • Luis ma wytatuowane swoje imię na szyi.
  • Po wypiciu kilku drinków w Maisonette 9 Luis może wspomnieć, że jego brat, Ernesto, to dupek.
  • W ósmej klasie Luis uprawiał seks ze swoją nauczycielką, panią Adams, o czym można się dowiedzieć w misji Corner Kids.
Luis Lopez (TBGT - art).jpg

Artwork Luisa

Przypisy

  1. Słowa street i name powinny być pisane oddzielnie. Jest to błąd, który pojawia się w oryginalnej wersji gry.

Więcej w Fandom

Losowa wiki