Wikia

GTA Wiki

Luigi Goterelli

Dyskusja0
5438stron na
tej wiki
POSTAĆ
Luigi Goterelli
Luigi Goterelli (III)
Występuje w
GTA III
Płeć Mężczyzna
Narodowość Włoch
Związki Rodzina Leone, 8-Ball, Claude, Mickey Hamfists
Biznes klub U Luigiego
Głos Joe Pantoliano

Luigi Goterelli – postać, występująca w Grand Theft Auto III. Założyciel i szef klubu U Luigiego, członek Rodziny Leone.

Przed rokiem 1992[1], Luigi został jednym z ważniejszych członków Rodziny Leone. Założył wtedy w Dzielnicy Czerwonych Świateł własny klub nocny, U Luigiego. Między rokiem 1992 a 1998, klub został jednak przejęty przez Rodzinę Sindacco, która przemianowała go na Paulie's Revue Bar. Później, w roku 1998 klub ten został odzyskany przez Rodzinę Leone, Goterelli znowu stał się jego właścicielem po śmierci wcześniejszego właściciela klubu, JD O'Toole'a.

W roku 2001, Claude, główny bohater Grand Theft Auto III, zapoznaje się z Luigim poprzez jego starego przyjaciela[2] 8-Balla. Po wykonaniu zadania "testowego" (odebrania Misty ze szpitala), Claude otrzymuje jeszcze kilka zleceń, związanych w większości z interesami Luigiego - prostytucją. Po raz ostatni Luigi zostaje wspomniany w misji Sayonara Salvatore, sam don Rodziny Leone ginie po wyjściu z jego klubu, gdzie świętowano zwycięstwo nad Kartelem Kolumbijskim i Triadą.

Luigi Goterelli (III - art)

Artwork Luigiego

Występowanie w misjach Edytuj

Przypisy

  1. Wynika to z filmu The Introduction.
  2. 8-Ball: "Jest tu taki jeden gość, który zna kogo trzeba. Nazywa się Luigi. Niejedno razem przeszliśmy." (z misji Wolność w Liberty)

Więcej od Wikii

Losowa wiki