Love on the Run

Gwiazda (1).png
MISJA
Love on the Run
(pol. Ucieczka Love'a)
Love on the Run (8).jpg
Donald Love odlatuje z miasta
Gra Grand Theft Auto: Liberty City Stories
Dla Donald Love (LCS - HUD).gif Donald Love
Lokalizacja willa w Cedar Grove, Shoreside Vale, Liberty City
Cel pomoc w ucieczce Love'owi
Nagroda $6 000
Wymagania Bringing the House Down
Odblokowuje The Shoreside Redemption
Niezaliczenie śmierć Donalda, ucieczka z willi na dłużej niż 30 sekund

Love on the Run – misja w Grand Theft Auto: Liberty City Stories, jedenasta i ostatnia dla Donalda Love'a.

Solucja Edytuj

Przed misją zaopatrujemy się w minigun lub M4. Po wejściu w znacznik otworzy się brama. Wchodzimy na teren willi Donalda Love'a i wchodzimy w drugi znacznik. Willa Donalda została zaatakowana przez Kartel Kolumbijski. Naszym zadaniem jest ochrona właściciela willi - Donalda Love'a przed Kartelem. Po zakończeniu cut-scenki zmieniamy broń na minigun lub M4 i rozpoczynamy eksterminację Kolumbijczyków. Ważne jest, aby ściągać ich z daleka - jedna seria z M4 to większość paska. W razie czego - serduszko znajdziemy pod willą, a pancerz w szopie, gdzie ukrył się Donald. Po wyeliminowaniu Kolumbijczyków wsiadamy w jakiś samochód i odwozimy Donalda do hangaru Avery'ego Carringtona na lotnisku. Po drodze będzie nas atakował Kartel.

Ciekawostki Edytuj

  • O takiej samej nazwie jak nazwa misji (Love on the Run) powstało 5 filmów wydanych w latach 1936, 1979, 1985, 1994 i 2004.

Scenariusz Edytuj

Galeria Edytuj

Love on the Run - przez GTAmissions.com Edytuj

Misje w Grand Theft Auto: Liberty City Stories
Poprzednia: Love on the Run Następna:
8-Ball (LCS - HUD).gif Bringing the House Down Salvatore Leone (LCS - HUD).gif The Shoreside Redemption[1]

Przypisy

  1. Aby ta misja została odblokowana, należy wykonać jeszcze misję Shogun Showdown.