Fandom

GTA Wiki

Love Juice

6721stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

MISJA
Love Juice
(ang. Love Juice)
Love Juice (3).jpg
Diler okrada Tommy'ego
Gra Grand Theft Auto: Vice City
Dla Love Fist (VC - HUD).gif Love Fist
Lokalizacja siedziba V-Rock w Downtown, Vice City
Cel zdobycie Love Juice,
przywiezienie Mercedes
Nagroda $2 000 (zysk $1 500)[1]
Wymagania Wymazanie
Odblokowuje Psychopata,
Stalowe koła
Niezaliczenie ucieczka dilera,
zabicie dilera w pojeździe,
śmierć Mercedes,
upłynięcie limitu czasu (1:30)

Disambig.svg Może chodziło Ci o produkt o tej samej nazwie?

Love Juice – pierwsza misja w Grand Theft Auto: Vice City, którą zleca nam zespół Love Fist.

Solucja Edytuj

Przed wyjściem na scenę, zespół Love Fist potrzebuje swojej „witaminki B”. Ich ulubionym towarem jest Love Juice, naszym zadaniem będzie zdobycie składników do tej mieszanki.

Składniki owe sprzedaje pewien diler; spotykamy się z nim niedaleko budynku VAJ Finance w Downtown. Gdy jednak przekażemy mu zapłatę za narkotyki, ucieknie nam bez wydania towaru. Wsiądzie na swój motocykl i odjedzie. Musimy teraz zabić dilera i odzyskać skradziony towar. Dokonanie tego metodą drive-by jest niebezpieczne, gdyż motocykl dilera może wybuchnąć - towar ulegnie wtedy zniszczeniu. Najlepiej więc jest zrzucić go z motocykla i rozjechać (ma krótką strzelbę, więc jego ataki są niebezpieczne). Gdy diler będzie martwy, zabieramy walizkę z towarem (warto wziąć też pieniądze dilera i jego broń).

Po chwili zadzwoni do nas Kent Paul i poprosi, abyśmy znaleźli odpowiednie towarzystwo dla grupy. Tommy decyduje się na zaproszenie do studia nagraniowego Mercedes. Zabieramy ją z jej domu w Vice Point (obok posiadłości Links View). Gdy wsiądzie do naszego pojazdu, uruchomi się licznik, odliczający czas od 90 sekund. W tym czasie, musimy odwieźć Mercedes do studia. Najkrótsza droga prowadzi na północ i przez Wyspę Prawn. Gdy dowieziemy Mercedes na miejsce na czas, misja zakończy się sukcesem.

Scenariusz Edytuj

Galeria Edytuj

PL Wykonanie: GTAVideoPL PC

Misje w Grand Theft Auto: Vice City
Poprzednia: Love Juice Następna:
Ricardo Diaz (VC - HUD).gif Wymazanie Love Fist (VC - HUD).gif Psychopata
Mitch Baker (VC - HUD).gif Stalowe koła

Przypisy

  1. Gracz w czasie misji traci $500 (może jednak odzyskać pieniądze po zabiciu dilera). Odejmując ten koszt od otrzymanej nagrody, zysk wynosi $1 500.

Więcej w Fandom

Losowa wiki