FANDOM

Disambig Może chodziło Ci o produkt o tej samej nazwie?

Love Juice – pierwsza misja w Grand Theft Auto: Vice City, którą zleca nam zespół Love Fist.

Solucja Edytuj

Przed wyjściem na scenę, zespół Love Fist potrzebuje swojej „witaminki B”. Ich ulubionym towarem jest Love Juice, naszym zadaniem będzie zdobycie składników do tej mieszanki.

Składniki owe sprzedaje pewien diler; spotykamy się z nim niedaleko budynku VAJ Finance w Downtown. Gdy jednak przekażemy mu zapłatę za narkotyki, ucieknie nam bez wydania towaru. Wsiądzie na swój motocykl i odjedzie. Musimy teraz zabić dilera i odzyskać skradziony towar. Dokonanie tego metodą drive-by jest niebezpieczne, gdyż motocykl dilera może wybuchnąć - towar ulegnie wtedy zniszczeniu. Najlepiej więc jest zrzucić go z motocykla i rozjechać (ma krótką strzelbę, więc jego ataki są niebezpieczne). Gdy diler będzie martwy, zabieramy walizkę z towarem (warto wziąć też pieniądze dilera i jego broń).

Po chwili zadzwoni do nas Kent Paul i poprosi, abyśmy znaleźli odpowiednie towarzystwo dla grupy. Tommy decyduje się na zaproszenie do studia nagraniowego Mercedes. Zabieramy ją z jej domu w Vice Point (obok posiadłości Links View). Gdy wsiądzie do naszego pojazdu, uruchomi się licznik, odliczający czas od 90 sekund. W tym czasie, musimy odwieźć Mercedes do studia. Najkrótsza droga prowadzi na północ i przez Wyspę Prawn. Gdy dowieziemy Mercedes na miejsce na czas, misja zakończy się sukcesem.

Ciekawostki Edytuj

  • Jeżeli podjedziemy po Mercedes pojazdem mogącym przetransportować tylko kierowcę, to przerywnik mimo wszystko się uruchomi i się nigdy nie zakończy (nastąpi tzw. softlock), przez co będziemy zmuszeni wyłączyć grę. Ten błąd nie występuje w japońskiej wersji gry.
  • Jeżeli podlecimy po Mercedes helikopterem istnieje duże prawdopodobieństwo, że zostanie zabita śmigłem helikoptera. Nie spowoduje to niezaliczenia się misji (nastąpi tzw. softlock), lecz będziemy zmuszeni wyłączyć grę.

Scenariusz Edytuj

Galeria Edytuj

PL Wykonanie: GTAVideoPL PC
Poczekaj, aż strona się załaduje.

Misje w Grand Theft Auto: Vice City
Poprzednia: Love Juice Następna:
Ricardo Diaz (VC - HUD) Wymazanie Love Fist (VC - HUD) Psychopata
Mitch Baker (VC - HUD) Stalowe koła

Przypisy

  1. Gracz w czasie misji traci $500 (może jednak odzyskać pieniądze po zabiciu dilera). Odejmując ten koszt od otrzymanej nagrody, zysk wynosi $1 500.