Fandom

GTA Wiki

Lotnisko Easter Bay

6813stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Widok na pas startowy

Lotnisko Easter Bay (ang. Easter Bay Airport) – port lotniczy w San Fierro w San Andreas. Lotnisko znajduje się blisko Śródmieścia miasta i Easter Basin Naval Station. W grze mamy do niego dość trudny dostęp, ponieważ jest częściowo otoczone wodą zatoki Easter Bay, a od zachodu graniczy tylko z dzielnicą Foster Valley. Terminal lotniska jest oszklonym budynkiem i posiada parking podziemny.

Ma tu miejsce akcja dwóch misji. Pierwszą z nich jest misja Mike Toreno, w której protagonista ratuje stąd tytułowego bohatera. Drugą z nich jest misja Ran Fa Li, podczas której CJ odbiera stąd przesyłkę umieszczoną w samochodzie.

Ciekawostki Edytuj

  • Z główną bramą wjazdową na teren lotniska wiąże się ciekawy błąd – jeżeli gracz nie posiada jeszcze licencji pilota i (teoretycznie) nie ma dostępu do lotniska, zamiast przeskakiwać budkę strażniczą, może podejść do lewej części bramy i uderzyć ją pięścią. Po odsunięciu się brama zostanie otwarta.
  • Wchodząc w drugi filar za napisem „NO ENTRY KEEP CLEAR” w podziemnym parkingu, przenikniemy przez niego, spadniemy pod mapę i wylądujemy na statku w Easter Basin.

Samoloty Edytuj

Helikoptery Edytuj

  • Lewiatan – przy wieży kontrolnej
  • Maverick – po lewej stronie od hangarów z samolotami Dodo.
  • Raindance – koło Lewiatana

Inne pojazdy Edytuj

Galeria Edytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki