Wikia

GTA Wiki

Lost MC Clubhouse

Dyskusja0
5378stron na
tej wiki
KRYJÓWKA
Lost MC Clubhouse
Lost MC Clubhouse (TLaD)
Gra GTA IV: The Lost and Damned
Lokalizacja Berners Road, Acter, Alderney
Cena darmowa
Wielkość duża
Garaż parking na 2 samochody
Bronie nagrody za wojny gangów,
bronie od Jima

Lost MC Clubhouse – budynek będący siedzibą gangu The Lost Brotherhood oraz kryjówką gracza w Grand Theft Auto IV: The Lost and Damned. Dostęny jest od początku gry, tj. od misji Clean and Serene, podczas Get Lost miejsce to zostaje zniszczone i nie można go używać. Występuje także w Grand Theft Auto IV jednakże ma nieco inny wygląd, nie jest tam także dostępne jego wnętrze. Podobnie jest w Grand Theft Auto IV: The Ballad of Gay Tony ale tam budynek wygląda już tak samo.

Wygląd Edytuj

Jest to trzypiętrowy budynek położony przy Berners Road w Acter, Alderney. Jego wnętrze jest zniszczone, walają się tam śmieci, podłoga i ściany mają kolor szary lub brązowy. Obok znajduje się mały teren służący jako parking dla motocykli, jest tam także garaż do którego dostarczamy motory dla Angusa. Na ścianach klubu wiszą zdjęcia członków bractwa The Lost oraz motocykli, znaleźć można także różne ogłoszenia i reklamy:

1 piętro – znajduje się tu bar przy którym jest mała łazienka i scena do tańca erotycznego, dalej jest magazyn, w którym można zapisać grę. Ponadto jest tu miejsce spotkań, gdzie ludzie odpoczywają pijąc alkohol i biuro w którym można skorzystać z telewizora i komputera.

2 piętro – można tu zagrać z innymi członkami gangu The Lost w karty, bilard lub siłować się na rękę. Na piętrze tym możemy odbierać bronie pozostawione przez Jima Fitzgeralda. Znajduje się tu także automat do gry QUB3D i tzw. ściana pamięci na której wiszą zdjęcia poległych członków gangu. Będą się tu pojawiać zdjęcia postaci, które zginą podczas wojen gangów i w miarę rozwoju fabuły gry:

3 piętro – nie jest używane.

Galeria Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Odtwarzana jest tu stacja Liberty City Hardcore.
  • W niektórych miejscach na podłodze leżą torby i kubki z Burger Shota, wyglądające jak te z GTA: San Andreas.
  • Nawet po spaleniu klubu nadal da się usłyszeć grającą tam muzykę.

Więcej od Wikii

Losowa wiki