FANDOM

Los Sepulcros – misja w Grand Theft Auto: San Andreas, dziewiąta od Sweeta.

Solucja Edytuj

Na samym początku musimy zwerbować dwóch członków gangu (namierzamy ich i wciskamy G lub H). Gdy już to zrobimy wsiadamy do wozu i jedziemy na pogrzeb (mamy 4 minuty). Po dotarciu na miejsce przeskakujemy przez murek. Nauczymy się teraz wydawania rozkazów grupie. Klawiszem G nakazujemy im iść za tobą, a klawiszem H rozkazujemy im pozostać w miejscu. Przytrzymanie któregokolwiek z tych klawiszy powoduje rozejście się grupy. Do głównego celu najłatwiej się dostać trzymając się ciągle lewej strony, a Kane'a można rozwalić na cmentarzu (najlepiej strzelić do niego ze strzelby, gdyż go to przewróci i nie będzie mógł uciekać). Po zabiciu Kane'a odwozimy Sweeta do domu.

Ciekawostki Edytuj

  • W tej misji w rowie występuje trumna z kokardą. Poza misją w rowie niczego nie ma.
  • W pierwszej cut-scence członek rodzin z Grove Street ubrany w koszykarską koszulę jest inny niż NPC, jakiego możemy spotkać na naszych terenach. Ten występujący w cut-scence ma inną twarz - podobną do członka Ballas w The Introduction. Również jego model i tekstura są inne od NPC.

Scenariusz Edytuj

Galeria Edytuj

PL Wykonanie: GTAVideoPL PC
Poczekaj, aż strona się załaduje.

Misje w Grand Theft Auto: San Andreas
Poprzednia: Los Sepulcros Następna:
Sean Johnson (SA - HUD) Doberman Sean Johnson (SA - HUD) Jednoczenie Rodzin[1]

Przypisy

  1. Aby ta misja została odblokowana, należy wykonać jeszcze misje To tylko biznes, Domowy melanż, Import, Wysoka stawka, lowridery i Okradanie Wuja Sama