FANDOM

Los Sepulcros – misja w Grand Theft Auto: San Andreas, dziewiąta od Sweeta.

Solucja Edytuj

Na samym początku musimy zwerbować dwóch członków gangu (namierzamy ich i wciskamy G lub H). Gdy już to zrobimy wsiadamy do wozu i jedziemy na pogrzeb (mamy 4 minuty). Po dotarciu na miejsce przeskakujemy przez murek. Nauczymy się teraz wydawania rozkazów grupie. Klawiszem G nakazujemy im iść za tobą, a klawiszem H rozkazujemy im pozostać w miejscu. Przytrzymanie któregokolwiek z tych klawiszy powoduje rozejście się grupy. Do głównego celu najłatwiej się dostać trzymając się ciągle lewej strony, a Kane'a można rozwalić na cmentarzu (najlepiej strzelić do niego ze strzelby, gdyż go to przewróci i nie będzie mógł uciekać). Po zabiciu Kane'a wykańczamy resztę Ballasów i odwozimy Sweeta do domu.

Ciekawostki Edytuj

  • W tej misji w rowie występuje trumna z kokardą. Poza misją w rowie niczego nie ma.
  • W pierwszej cut-scence członek rodzin z Grove Street ubrany w koszykarską koszulę jest inny niż NPC, jakiego możemy spotkać na naszych terenach. Ten występujący w cut-scence ma inną twarz - podobną do członka Ballas w The Introduction. Również jego model i tekstura są inne od NPC.
  • Jeśli gracz podpali samochód Sweeta lub uszkodzi go na tyle, by ten zaczął się palić, misja zakończy się niepowodzeniem, a na ekranie pojawi się komunikat „Samochód Sweeta się pali, a on nie jest głupi, by włazić do niego z powrotem!”.
  • Jeśli gracz zabije któregoś z członków gangu, których ma zrekrutować, Sweet wypowie jedną z trzech możliwych kwestii: „Och CJ, taki z ciebie dupek!”, „Co ty do kurwy nędzy robisz, CJ?!” lub „CJ, paliłeś faję wodną Rydera?”. Po tych słowach misja zakończy się niepowodzeniem, a na dole ekranu wyświetli się komunikat „Robota wcale nie będzie łatwiejsza, jeśli będzie was mniej!”.
  • Członkowie gangu zwerbowani przez CJ-a mogą zginąć, ale dopiero podczas strzelaniny na cmentarzu lub po niej.
  • Jeśli gracz wyceluje lub strzeli do Sweeta, ten będzie strzelał do nas. Po tym, mimo że się oddalimy z członkami GSF bez Sweeta, będziemy słyszeć jego kwestie.
  • Podczas pierwszego przerywnika Sweet twierdzi, że CJ i Big Smoke zabili Little Weasela, mimo że Smoke w ogóle się nie pojawia ani nie zostaje nawet wspomniany w misji, której Little Weasel ginie.
  • W przypadku gdy przed misją gracz będzie miał mniej niż 10% respektu misja będzie miała nietypowy przebieg, ponieważ CJ nie będzie mógł zwerbować członków GSF. Poza unikatowymi dialogami, CJ będzie musiał zabić kilku członków Ballas, po czym znów wróci na na Grove Street, by zwerbować członków GSF.
  • Po wjechaniu w znacznik przy cmentarzu, tuż po tym, jak Sweet i członkowie GSF przeskoczą przez mur, gracz może zniszczyć wóz Sweeta, a wtedy misja nie zakończy się porażką.

Scenariusz Edytuj

Galeria Edytuj

PL Wykonanie: GTAVideoPL PC
Poczekaj, aż strona się załaduje.

Misje w Grand Theft Auto: San Andreas
Poprzednia: Los Sepulcros Następna:
Sean Johnson (SA - HUD) Doberman Sean Johnson (SA - HUD) Jednoczenie Rodzin[2]

Przypisy

  1. Przed dojazdem na cmentarz.
  2. Aby ta misja została odblokowana, należy wykonać jeszcze misje To tylko biznes, Domowy melanż, Import, Wysoka stawka, lowridery i Okradanie Wuja Sama