FANDOM

Los Santos (mapa).jpg

Mapa Los Santos

Los Santos (SA).jpg

Panorama miasta

Disambig.svg Ten artykuł opisuje miasto z uniwersum 3D. Może chodziło Ci o miasto z uniwersum HD?

Los Santos – miasto w stanie San Andreas. To właśnie tu CJ rozpoczyna swoją przygodę i tu ma swój dom. Mieszkają tu także jego rodzeństwo Sweet i Kendl i przyjaciele Big Smoke oraz Ryder.

Położenie Edytuj

Miasto znajduje się w południowej części stanu San Andreas. Można z niego dojechać autostradą do San Fierro, Palomino Creek, Montgomery, Las Venturas i drogą drugorzędną do Dillimore. Miasto jest wzorowane na Los Angeles w Kalifornii. Jest to stanowa stolica rozrywki, odbywają się tam ceremonie rozdania nagród filmowych oraz muzycznych, które są organizowane w dzielnicy Vinewood. Z kolei w dzielnicy Mulholland położonej w północnej części miasta mieszkają najbogatsi mieszkańcy Los Santos i znane osobistości, jak na przykład Madd Dogg.

Komunikacja Edytuj

Los Santos jest dość dobrze skomunikowane. Z miasta biegną dwie autostrady w kierunku Las Venturas. Oprócz tego po wyjechaniu z Los Santos w okolicy Santa Maria Beach oraz wjechaniu do tunelu w Rodeo wjeżdża się na autostradę do San Fierro. W mieście znajduje się lotnisko Los Santos International oraz dwie stacje kolejowe — Unity Station oraz stacja w Market.

Podział miasta Edytuj

Miasto dzieli się na cztery części. Pierwsza to rozrywkowo-rekreacyjna do której należą południowo zachodnie i zachodnie dzielnice Los Santos. Drugą częścią jest przemysłowa, która znajduje się na południowym wschodzie miasta, trzecia to mieszkalna, obejmująca wschodnie i centralne dzielnice. Czwarta strefa to getto, w którym wraz z rodzeństwem urodził się Carl Johnson. Należy do niego między innymi Ganton.

Gangi Edytuj

Dzielnice Edytuj

Los Santos (mapa - dzielnice).jpg

Dzielnice Los Santos

Więcej z Fandomu

Losowa wiki