Fandom

GTA Wiki

Los Santos (uniwersum 3D)

6733strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Los Santos (mapa).jpg

Mapa Los Santos

Los Santos (SA).jpg

Panorama miasta

Disambig.svg Ten artykuł opisuje miasto z uniwersum 3D. Może chodziło Ci o miasto z uniwersum HD?

Los Santos – miasto w stanie San Andreas. To właśnie tu CJ rozpoczyna swoją przygodę i tu ma swój dom. Mieszkają tu także jego rodzeństwo Sweet i Kendl i przyjaciele Big Smoke oraz Ryder.

Położenie Edytuj

Miasto znajduje się w południowej części stanu San Andreas. Można z niego dojechać autostradą do San Fierro, Palomino Creek, Montgomery, Las Venturas i drogą drugorzędną do Dillimore. Miasto jest wzorowane na Los Angeles w Kalifornii. Jest to stanowa stolica rozrywki, odbywają się tam ceremonie rozdania nagród filmowych oraz muzycznych, które są organizowane w dzielnicy Vinewood. Z kolei w dzielnicy Mulholland położonej w północnej części miasta mieszkają najbogatsi mieszkańcy Los Santos i znane osobistości, jak na przykład Madd Dogg.

Komunikacja Edytuj

Los Santos jest dość dobrze skomunikowane. Z miasta biegną dwie autostrady w kierunku Las Venturas. Oprócz tego po wyjechaniu z Los Santos w okolicy Santa Maria Beach oraz wjechaniu do tunelu w Rodeo wjeżdża się na autostradę do San Fierro. W mieście znajduje się lotnisko Los Santos International oraz dwie stacje kolejowe — Unity Station oraz stacja w Market.

Podział miasta Edytuj

Miasto dzieli się na cztery części. Pierwsza to rozrywkowo-rekreacyjna do której należą południowo zachodnie i zachodnie dzielnice Los Santos. Drugą częścią jest przemysłowa, która znajduje się na południowym wschodzie miasta, trzecia to mieszkalna, obejmująca wschodnie i centralne dzielnice. Czwarta strefa to getto, w którym wraz z rodzeństwem urodził się Carl Johnson. Należy do niego między innymi Ganton.

Gangi Edytuj

Dzielnice Edytuj

Los Santos (mapa - dzielnice).jpg

Dzielnice Los Santos

Więcej w Fandom

Losowa wiki