Wikia

GTA Wiki

Los Desperados

6342strony na
tej wiki
Dyskusja0
MISJA
Los Desperados
(ang. Los Desperados)
Los Desperados (7).jpg
Początkowa walka z Vagos
Gra Grand Theft Auto: San Andreas
Dla Sean Johnson (SA - HUD).gif Sean Johnson
Lokalizacja dom Sweeta w Ganton,
Los Santos, San Andreas
Cel oczyszczenie dzielnicy Cesara z Vagos
Nagroda szacunek +
Wymagania Zamieszki
Odblokowuje Koniec kolejki
Niezaliczenie śmierć Cesara, Sunny'ego lub Gala

Los Desperados – misja w Grand Theft Auto: San Andreas, czternasta dla Sweeta.

Solucja Edytuj

Podczas przerywnika przychodzi Cesar - prosi o pomoc w oczyszczeniu dzielnicy z Vagos. Rekrutujemy dwóch członków naszego gangu i jedziemy z nimi i z Cesarem na Unity Station. Odtąd musimy wycinać każdego gangstera, jaki stanie nam na drodze. W niektórych momentach przydatna zdaje się tu snajperka. Gdy wytniemy wszystkich Vagos ukrywających się między domami, kierujemy się do alejki. Tam wycinamy wszystkich Vagos, po przerywniku wycinamy kolejną falę. Ostatni Vagos znajdują się obok domu Cesara. Zabijamy ich z dystansu, zaczynając od tego, który trzyma wyrzutnię rakiet na dachu.

Ciekawostki Edytuj

  • Do momentu ukończenia tej misji El Corona i Mały Meksyk są terenami do przejęcia, które są zajęte przez gang na mapie. Po zakończeniu się misji tereny te nie są już oznaczone na mapie jako tereny któregoś z gangów, ponieważ wracają one pod panowanie Varrios Los Aztecas. Tereny tego gangu nie mogą zostać przejęte przez gracza dlatego nie są oznaczone żadnym kolorem.
  • Z dojechaniem do El Corona może wystąpić problem, ponieważ jeden z zwerbowanych członków gangu może wyskoczyć z samochodu i uciec, co zmusi nas do szukania kolejnego „ziomka”. Jest to spowodowane trwającymi w Los Santos zamieszkami.
  • Jest to jedyna misja w grze, w trakcie której, Varrios Los Aztecas będą przyjaźnie nastawieni do Carla i jego gangu. Po tej misji jednak zdarzy się sytuacja, w czasie której CJ i jego koledzy będą atakowani przez Varriosów.
  • Warto zauważyć, że do pewnego momentu, Hazer jest nieśmiertelny. Później zostanie postrzelony albo zastrzelony przez któregoś z Vagosów.
  • Chociaż Gal mówi, że CJ jest wporzo, więc szafa gra, to przed i po wykonaniu tej misji, Carl nie będzie zbyt mile widziany na terytorium Aztecas.

Scenariusz Edytuj

Galeria Edytuj

PL Wykonanie: GTAVideoPL PC

Misje w Grand Theft Auto: San Andreas
Poprzednia: Los Desperados Następna:
Carl Johnson (SA - HUD).gif Zamieszki Sean Johnson (SA - HUD).gif Koniec kolejki

Więcej od Wikii

Losowa wiki