Fandom

GTA Wiki

Lock-Out!

6733strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

MISJA
Lock-Out!
PS: Lock Out!
Lock-Out! (12).jpg
Protagonista przechwytuje ciężarówkę z ludźmi z Zaibatsu z rąk Rosjan
Gra Grand Theft Auto 2
Dla Zaibatsu (GTA2 - HUD).gif Zaibatsu
Lokalizacja żółta budka w House of Guns,
Industrial, Anywhere City
Cel odbicie z rąk Rosjan ludzi Zaibatsu
Nagroda $60 000
Wymagania respekt +3 dla gangu Zaibatsu
Niezaliczenie zniszczenie ciężarówki z ludźmi z Zaibatsu

Lock-Out! – jedna z siedmiu misji dla Zaibatsu w Industrial w Grand Theft Auto 2.

Solucja Edytuj

Celem tej misji jest kradzież ciężarówki ze sztuczną inteligencją, którą Rosjanie uwięzili na placyku niedaleko Mad Island. Jedziemy tam - na miejscu okaże się, że i brama frontowa, i brama tylna są zamknięte. W tym przypadku, niezbędne będzie spotkanie ze ślusarzem, niejakim Satchmo. Zanim jednak po niego pojedziemy, kradniemy z terytorium Rosjan Bulwarka - będzie potrzebny później. Gdy dojedziemy na miejsce, Satchmo otworzy pierwszą bramę, lecz wysadzi się przy drugiej. Do wjechania na plac będzie więc potrzebny Bulwark (znalezienie go na terytorium Rosjan nie będzie zbyt trudne, bo jeżdżą często) - przejeżdżamy nim przez bramę i skaczemy po rampie na ogrodzony teren. Aby jednak wydostać z niego ciężarówkę, należy najpierw wysadzić w powietrze dwa generatory nad bramą frontową. W tym celu, wchodzimy na drewnianą kładkę po prawej. Musimy chodzić ostrożnie, ponieważ jak spadniemy, musimy wchodzić na sam początek (czyli północny wschód wobec ciężarówki). Na placyku na jej końcu będzie Rosjanin - zabijamy go i wchodzimy na kładkę metalową. Przechodzimy po niej, po kolejnych budynkach, zabijamy strażnika z koktajlami Mołotowa, zeskakujemy ze skrzyń na kartę wyjścia z więzienia i przechodzimy po drewnianej kładce nad bramę. Tam, wysadzamy dwa generatory - gdy to zrobimy, brama stanie otworem. Teraz, wystarczy tylko dowieźć ciężarówkę do kryjówki w jednym kawałku; utrudniać nam to będą dwa byle jakie samochody wypełnione Rosjanami, ponieważ jeżdżą wszystkim, co się po prostu da (nie tylko Bensonami). Aby uniknąć ich pościgu, wystarczy trzymać się najszerszych dróg.

Scenariusz Edytuj

Galeria Edytuj

Przykładowe przejście misji Edytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki