Liquidize the Assets

Dyskusja0
5405stron na
tej wiki
MISJA
Liquidize the Assets
(pol. Upłynnianie dochodów)
Liquidize the Assets (14)
Niko niszczy jedną z furgonetek Rosjan
Gra Grand Theft Auto IV
Dla Jon Gravelli (IV - HUD) Jon Gravelli
Lokalizacja Schottler Medical Center w Schottler, Broker, Liberty City
Cel zniszczenie pięciu vanów z narkotykami Rosjan
Nagroda $14 500
Wymagania Dining Out
Odblokowuje That Special Someone
Niezaliczenie ucieczka vanów z magazynu

Liquidize the Assets – misja w Grand Theft Auto IV, trzecia i ostatnia dla Jona Gravelliego.

Solucja Edytuj

Ostatnie spotkanie z Jonem kończy się zleceniem zadania przez odwiedzającego go pracownika ULP. Otóż Rosjanie załadowali narkotyki do furgonetek, znajdujących się w magazynie żywnościowym w Alderney City. Mamy je zniszczyć. Na początku, jedziemy na miejsce - przed bramę tegoż magazynu. W przerywniku ukaże się droga do ciężarówek. Najpierw, przeskakujemy przez siatkę po prawej od bramy wjazdowej do magazynu. Przebiegamy przez alejkę i wskakujemy na niebieski kontener. Z kontenera wskakujemy na daszek i dalej na białe wywietrzniki wystające z budynku. Po wydostaniu się na dach, rozglądamy się i lokalizujemy snajperów - potem wyciągamy karabin snajperski i po kolei się ich pozbywamy. Podchodzimy jak najbliżej (wciąż będąc na dachu) do pierwszej furgonetki i stamtąd ściągamy wszystkich Rosjan znajdujących się na dole. Następnie, wskakujemy na trochę wyższy budynek, przylegający do tego, na którym stoimy, wychodzimy po drabinie na jeszcze wyższy budynek, przechodzimy przez drzwi i schodzimy po schodach na dół. Wychodzimy przez drzwi na dole, odchodzimy kawałek od pierwszej ciężarówki i ją niszczymy. Następnie przechodząc dalej, niszczymy następne ciężarówki. W miarę niszczenia ciężarówek będą pojawiać się kolejni Rosjanie - zdejmujemy wszystkich po kolei. Misja zakończy się po zniszczeniu ostatniej furgonetki.

Scenariusz Edytuj

Galeria Edytuj

Przykładowe przejście przez GTAmissions.com Edytuj

Misje w Grand Theft Auto IV
Poprzednia: Liquidize the Assets Następna:
Jon Gravelli (IV - HUD) Dining Out That Special Someone