Wikia

GTA Wiki

Linerunner

Dyskusja0
5206stron na
tej wiki
POJAZD
Linerunner
Linerunner (III)
Występuje w
GTA III
GTA Vice City
GTA San Andreas
GTA Liberty City Stories
GTA Vice City Stories
Typ ciągnik siodłowy
Przypomina Kenworth W900L
Tuning brak
Zobacz Phantom,
Cysterna,
Roadtrain,
Ciężarówka,
Truck Cab

Linerunner – ciągnik siodłowy występujący w Grand Theft Auto III, Grand Theft Auto: Vice City, Grand Theft Auto: San Andreas, Grand Theft Auto: Liberty City Stories i Grand Theft Auto: Vice City Stories. We wszystkich wymienionych grach, Linerunner jest jedyną ciężarówką tego typu (wyjątkiem jest San Andreas, gdzie występują jeszcze dwie inne ciężarówki).

Linerunner jest typowym, amerykańskim ciągnikiem siodłowym. We wszystkich grach, w których wystąpił, zachował prawie identyczny wygląd, różni się wyglądem osłony chłodnicy. Jest wzorowany na Kenworthu W900L.

Parametry Linerunnera są takie, jakich można było się spodziewać po tak dużym i ciężkim pojeździe. Ma słabe przyspieszenie i źle się nim manewruje, lecz gdy się rozpędzi, trudno go zatrzymać. Nie jest jednak aż tak mocny, jak można byłoby przypuszczać - inne pojazdy mogą go zepchnąć z drogi. Sterowanie Linerunnera jest dość dobre, lecz gdy wywróci się na bok, trudno postawić go z powrotem na koła.

Razem z Cysterną i Roadtrainem, Linerunner może zostać podłączony do przyczepy z towarem, jest używany w misjach przewozowych dla firmy RS Haul. Jest to najsłabszy z trzech ciągników w GTA San Andreas.

Występowanie Edytuj

Grand Theft Auto III

Grand Theft Auto: Vice City

Grand Theft Auto: San Andreas

Grand Theft Auto: Liberty City Stories

Grand Theft Auto: Vice City Stories

Ciekawostki Edytuj

  • W GTA: San Andreas czasami można zauważyć Linerunnera jadącego tyłem. Chwilę później obraca go przodem do kierunku jazdy i jedzie prawidłowo.

Galeria Edytuj

Więcej od Wikii

Losowa wiki