Fandom

GTA Wiki

Limuzyna (L)

6727stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

POJAZD
Limuzyna
(ang. Royal Stretch)
Limuzyna (L1969).png
Występuje w
GTA: London, 1969
Typ limuzyna
Przypomina Rolls-Royce Phantom IV/V/VI

Disambig.svg Ten artykuł opisuje limuzynę, występującą w GTA: London, 1969. Może chodziło Ci o limuzynę występującą w GTA1?

Limuzyna (ang. Royal Stretch) – limuzyna występującą w Grand Theft Auto: London, 1969. Zastępuje limuzynę, występującą w Grand Theft Auto I.

Chociaż nazwa i wygląd pojazdu mogłyby wskazywać na to, że Limuzyna jest używana przez brytyjską rodzinę królewską, pojazd ten jest wykorzystywany całkiem często, tak jak limuzyna w GTA1. Pojazd może występować tylko w kolorze czarnym.

Limuzyna jest wzorowany na Rolls-Royce'u Phantom w lat 50. i 60., który pod koniec lat 60. był używany jako środek transportu brytyjskiej rodziny królewskiej. Pojazd mógł być jednak wzorowany na każdym z trzech modeli limuzyny: Phantomie IV (1950-56; wyprodukowano 18 egzemplarzy), Phantomie V (1959-68; 516 egzemplarzy) lub Phantomie VI (1968-91; 374 egzemplarzy).

Parametry pojazdu są podobne do parametrów limuzyny z GTA1; ma słabe przyspieszenie i prowadzenie, lecz jedną z najlepszych prędkości maksymalnych w grze. Wartość pojazdu jest dość wysoka (£1 100), pojazd nie może jednak zostać sprzedany ze względu na jego rozmiar. Limuzyna w dodatku London, 1961 została zastąpiona przez inną limuzynę - Bentovera, który także nie może zostać sprzedany.

Więcej w Fandom

Losowa wiki