Light my Pyre

Light my Pyre
(pol. Rozpal mój płomień)
Light my Pyre (14).jpg
Victor rozprawia się z Armandem Mendezem
Gra Grand Theft Auto: Vice City Stories
Dla Lance Vance (VCS - HUD).gif Lance Vance
Lokalizacja kryjówka Lance'a w Ocean Beach,
Vice Beach, Vice City
Cel rozprawienie się z Armandem Mendezem
Nagroda $2 500
Wymagania In the Air Tonight
Odblokowuje Over the Top
Niezaliczenie śmierć Lance'a

Light my Pyre – misja w Grand Theft Auto: Vice City Stories, czternasta i ostatnia dla Lance'a Vance'a.

Solucja Edytuj

Przed misją zaopatrujemy się w pełne zdrowie i pancerz, a także Assault Rifle i jeden magazynek miniguna. Po przerywniku biegniemy sprintem po jakiś pojazd, najlepiej motor stojący przy pobliskiej palmie. Jedziemy na ratunek bratu, ponieważ sam nie da rady. Ostrzeliwujemy z drive-by pojazdy wroga, tak żeby odciągnąć ich uwagę od Lance'a. Staramy się przy tym go nie trafić, ponieważ nasze kule odbierają Lance'owi o wiele więcej zdrowia niż kule wroga. Pościg ma swój finał na Wyspie Prawn, gdzie Lance wjeżdża do posiadłości Mendezów. Wsiadamy natychmiast do jakiegoś wozu i przebij się przez blokadę ustawioną z aut, aby wjechać na teren willi. Od razu biegniemy do tylnego wejścia, olewając strzelających przeciwników. W środku czeka nas ciężka walka z Armandem Mendezem. Jest on bardzo wytrzymały, a w rękach trzyma miotacz ognia. Najlepsze rozwiązanie to odejście na kawałek od wroga, a gdy zacznie puszczać ogień, zmienić broń na minigun i rozwalić go, zanim dosięgnie nas płomień.

Ciekawostki Edytuj

  • Przed tą misją warto wykonać misję strażaka, gdyż wtedy nie trzeba będzie się martwić atakami Armando.
  • Po zabiciu Armando nie jest możliwe, by gracz zabrał jego miotacz ognia.

Scenariusz Edytuj

Galeria Edytuj

Light my Pyre - przez GTAmissions.com Edytuj

Misje w Grand Theft Auto: Vice City Stories
Poprzednia: Light my Pyre Następna:
Reni Wassulmaier (VCS - HUD).gif In the Air Tonight Ricardo Diaz (VCS - HUD).gif Over the Top