Fandom

GTA Wiki

Lick Those Loonies!

6727stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

MISJA
Lick Those Loonies!
PS: Kill Loonies!
Lick Those Loonies! (9).jpg
Protagonista i ludzie z Zaibatsu walczą z Loonymi
Gra Grand Theft Auto 2
Dla Zaibatsu (GTA2 - HUD).gif Zaibatsu
Lokalizacja żółta budka po lewej w Zarelli, Downtown, Anywhere City
Cel zemsta na Loonych
Nagroda $40 000 (zysk $35 000)
Wymagania respekt +3 dla gangu Zaibatsu
Niezaliczenie zniszczenie Dementii,
zniszczenie vana,
przedwczesna śmierć ludzi z Zaibatsu

Lick Those Loonies! – jedna z siedmiu misji dla Zaibatsu w Downtown w Grand Theft Auto 2.

Solucja Edytuj

Gang Loonych uderzył w narkotykowe interesy Treya Welsha - dlatego nasz szef pragnie na nich zemsty. Ma ona polegać na wysadzeniu garażu na ich terytorium. Aby to zrobić, potrzebujemy samochodu z podłożoną bombą - zabieramy oznaczoną strzałką Dementię Loonych, zabieramy ją do warsztatu pirotechnicznego (Red Army Surplus; zapłacimy $5 000) i odstawiamy do wspomnianego garażu, po czym oddalamy się z pola rażenia. Nastąpi wybuch, ale to nie koniec misji - gang Loonych nasłał na nas kilku ludzi. Musimy się ich pozbyć, zanim oni pozbędą się nas. W tym celu, zabieramy z wyznaczonego miejsca czarnego Vana i leżący obok pancerz. Następnie, zabieramy trzech ludzi z Zaibatsu (przywołujemy ich wcześniej klaksonem). Następnie, wracamy pod garaż, który wysadziliśmy wcześniej. Zebrała się pod nim grupa siedmiu Loonych, wszyscy uzbrojeni w karabiny maszynowe. Wykorzystujemy to, że zebrali się w grupie i rozjeżdżamy tylu, ile się da, następnie wysiadamy z wozu i dobijamy resztę.

Scenariusz Edytuj

Galeria Edytuj

Przykładowe przejście misji Edytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki