FANDOM

Disambig.svg Może chodziło Ci o LCPD z uniwersum 3D?

Odznaka LCPD

Liberty City Police Department (LCPD) – departament policji w Liberty City. LCPD jest wzorowane na prawdziwym departamencie policji New York Police Department (NYPD). Posiada własną stronę internetową o adresie www.libertycitypolice.com w internecie dostępnym wewnątrz gry.

Na stronie internetowej littlelacysurprisepageant.com pojawia się slogan departamentu, We see it all. We know it all. (Widzimy wszystko. Wiemy wszystko.).

W LCPD pracuje około 40 000 policjantów[potrzebne źródło]. Są podzieleni na kilka grup: jedna patroluje miasto, druga jest w budkach na mostach i zbiera opłaty za przejazd, inni zajmują się zwalczaniem przestępczości zorganizowanej, w czym pomagają im funkcjonariusze NOoSE i FIB. Policja posiada takie pojazdy jak: różne samochody policyjne, Mavericki, Annihilatory, czy NOOSE Patrioty i Cruisery, a także Stockade'y oraz motocykle. Na policję możemy zadzwonić poprzez wstukanie 911 na klawiaturze telefonu i wybranie 1 po połączeniu.

Komendy LCPD Edytuj

Broker Edytuj

Dukes Edytuj

Bohan Edytuj

Algonquin Edytuj

Alderney Edytuj

Szefowie LCPD Edytuj

Komendant Policji

Zastępca Komendanta Policji

CiekawostkiEdytuj

  • Logo LCPD jest parodią amerykańskiej policji. Szale wagi, które mają symbolizować sprawiedliwość, zostały zastąpione pączkiem i kubkiem kawy (stereotypowym jedzeniem amerykańskiego stróża prawa), a ludzie powyżej tejże wagi to dwójka uzbrojonych policjantów zdecydowanie znęcających się na pacyfikowanym osobniku. Jest to kolejny easter egg.

Galeria Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki