Wikia

GTA Wiki

Lazlow Jones

Dyskusja0
5428stron na
tej wiki
POSTAĆ
Lazlow Jones
Lazlow Jones (VC - art)
Występuje w
GTA III
GTA Vice City
GTA San Andreas
GTA Liberty City Stories
GTA Vice City Stories
GTA IV
GTA IV: The Lost and Damned
GTA IV: The Ballad of Gay Tony
GTA V
Aka Lazlow
Płeć Mężczyzna
Urodzony w 1962
Narodowość Amerykanin

Lazlow Jones – postać z serii Grand Theft Auto, nie będąca postacią fikcyjną, znany po prostu jako Lazlow. Występuje w większości gier począwszy od Grand Theft Auto III oprócz Grand Theft Auto Advance i Grand Theft Auto: Chinatown Wars. Jest Amerykaninem.

Lazlow w GTA Edytuj

Lazlow jest w grach zazwyczaj spikerem radiowym. W Grand Theft Auto IV prowadzi także usługę ZiT. Został również zatrudniony jako dyrektor muzyczny każdej części Grand Theft Auto. W 1984 roku wspólnie z Cousin Edem prowadzi stację V-Rock, do 1986 został samodzielnym prowadzącym. W 1992 został prowadzącym programu Entertaining America na stacji WCTR po śmierci Billy'ego Dextera. W 1998 prowadzi Chatterbox w radiu LCFR, a później zastępującą je stację Gaduła 109. W 2008 roku zakłada własną stację Integrity 2.0. Do 2013 wraca do Los Santos gdzie prowadzi program Chattersphere na West Coast Talk Radio razem z Michelle Makes, oraz jest prezenterem programu telewizyjnego Chwała lub chała.

W Grand Theft Auto V posiada on własną gwiazdę na Alei Gwiazd.

Lazlow w rzeczywistości Edytuj

Lazlow poza serią Grand Theft Auto jest gospodarzem różnych radiowych programów typu talk show. Lazlow jest gospodarzem Technofile, programu radiowego nadawanego przez około 80 różnych stacji radiowych w Ameryce.

Lazlow pisał również artykuły do magazynu Playboy i jest regularnym gościem programu Opie and Anthony Show nadawanego w stacji "XM Satellite Radio".

Pomoc przy produkcji Grand Theft Auto zwiększyła jego popularność wśród Amerykanów.

Linki zewnętrzne Edytuj

Więcej od Wikii

Losowa wiki